Negatieve ervaringen met media

Hallo allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een project voor tekenen waarvoor ik het heel fijn zou vinden als jullie jullie negatieve ervaringen met welke vorm van media dan ook achter zouden willen laten. Je hoort namelijk altijd verhalen over dat iedereen elkaar alleen maar nadoet en dat iedereen zijn perfecte leven wil laten zien in de media, maar is dat ook echt wel zo? Ik gebruik de ervaringen als inspiratie, dus je blijft anoniem. Dus, mochten jullie negatieve ervaringen hebben gehad met (sociale) media, bijvoorbeeld dat je gepest werd of dat je bepaalde dingen niet meer durfde te posten. Let me know :slightly_smiling_face:

Een jongen via whatsapp leren kennen en met hem afspreken. Maar dat jij vriendschapsintenties hebt en hij de intentie heeft om een relatie met je te nemen.

En dat je dat van elkaar niet hebt gemerkt omdat je nooit in het echt met elkaar gesproken had maar alleen via whatsapp… :bored:

Weet niet of whatsapp ook onder media valt. Maar sowieso is dat negatief in het algemeen van alle sociale media. Je begrijpt elkaar vaak verkeerd.

Dat alles op internet bewaard blijft en dat je op die manier dus, achter je rug om, belachelijk gemaakt kan worden om iets uit wat je vroeger geplaatst hebt.
Dit is mij persoonlijk niet overkomen, maar vriendinnen van mij wel.

Toen ik depressief was het groot en deels door Facebook kwam… :bored:

Nu gaat alles goed, en heb geen Facebook haha

GENIET VAN HET LEVEN! :notes:

Dit, eens op het internet altijd op het internet. Dat jij het eraf haalt betekent niet dat één of andere zoekmachine (of persoon) het nog ergens opgeslagen heeft staan.

En ik vind het stront vervelend dat er een meisje/vrouw is met exact dezelfde voor - en achternaam als ik die vrij dicht bij mij in de buurt woont, in mijn leeftijdscategorie zit met een paar van mijn hobbies (ja echt, hoe dan?!) die allemaal kut profielen overal heeft aangemaakt met domme dingen erop. Ik ben altijd bang dat mensen die even snel een blik werpen denken dat ik het ben want je moet echt goed kijken voor je door krijgt dat ik het niet ben. :S

Voor zover gewoon bellen sociale media is:
De verkeerde voicemail inspreken als iets voor je moeder bedoeld is en dat de halve school die voicemail te horen krijgt.

In de tijd van MSN, dat mensen een groepsgesprek aanmaakten om jou de grond in te boren.

Mijn schoonmoeder denkt dat facebook het echte leven is en zit mij en mijn vriend constant te vergelijken met al die “perfecte” kinderen van andere moeders op facebook

Niet leuk :confused: