Neefje van mijn vriend DILEMMA

Oh er is deze vakantie zo iets ergs gebeurt…
Ik was naar zuid frankrijk op vakantie (meivakantie) met mijn lieve vriendje zijn ouders broer + vriendin en zus + vriend.
met zijn achten erg gezellig!
we zaten in een huisje op een berg, onder aan de berg zaten zijn oom tante en neefje die 2jaar jonger is maar echt erg hot en lief (krullies een beetje een kakker zegmaar:p but i love it!) en ik denk dat ik een crush op hem heb :x hij woont wel aan de andere kant van nederland maar in die vakantie kreeg ik echt telkens kriebels toen ik hem aan keek enzo…
ik hou echt heel erg veel van mijn vriend hoor! maar die jonge is zo anders dan hem. andere kledingstyl waar ik van hou, en hij is heel lief oh oh oh wat erg allemaal :blush:
Ik schaam me best tegen over mijn vriend dat ik stiekem zijn neefje leuk vind die totaal nog niet met meisjes bezig is maar wel zo volwassen er uit ziet! :stuck_out_tongue:
telkens als we weg gingen bij hun 3 kusjes op de wang :blush: en ik smolt als ik in zijn ogen keek…
dit alles mag mijn vriend absoluut niet weten maar ik zit er behoorlijk mee dat ik een crush op zijn neefje heb :grimacing:

what to do :anguished:?

Is het echt verliefd? Of meer… “Oh hij is zo schattig echt een leuk kindje” en later wordt hij vast een leukej ongen?

nou ik denk wel veel aan hem zegmaar :blush:

Tja, dan moet je toch echt voor jezelf gaan bedenken wát je nou eigenlijk wilt. Je vriendje waar je gek op bent, of zijn 2 jaar jongere neefje die eigenlijk nog helemaal niet met meisjes bezig is?

ja xTESSAA heeft gelijk en denk ook aan de afstand dan kan eigelijk op deze leeftijd sowieso nooit egt werken en mis je hem tog te vaak Al zou je iets mt hem krijgen… en nu heb je een lieve vriend die dichtbij je woont

oh ja tuurlijk kies ik dan voor mijn lieve vriend maar hoe gaat hij uit mijn hoofd XD

dat was dus mijn dilemma, ik hou zielsveel van mijn vriend maar ik denk heletijd aan zijn neefje :S en dat moet dus niet

je vergeet m wel vanzelf, als je hem niet meer ziet :]

probeer aan alle leuke dingen te denken die je met je vriend hebt meegemaakt, en die je nooit met zn neefje zult beleven. probeer 'm gewoon zo min mogelijk te zien, en je moet bedenken dat dat neefje niks voor jou is.

idd als je hem niet meer zovaak ziet zul je op den duur minder aan hem denken. Gewoon leuke dingen met je vriend doen, die is toch veel leuker! =)

hmmm, da’s sehr kut jawohl! maar aan de andere kant hè, kies je voor je vriend omdat iedereen altijd zekerheid wil (inclusief ik) maar wat zou er gebeuren als je voor dat neefje zou kiezen? ja de familie zou je dumpen en je vriendje zou je niet meer aankijken en dat neefje zou je waarschijnlijk niet eens zien staan, MAAR waarom kiest iedereen altijd voor ‘safe’?

Oké nu ontopic: ik denk dat je gewoon tegen jezelf moet zeggen dat je er klaar mee bent, en het gewoon uit je hoofd zetten. Afleiding, zoals leuke dingen doen met je VRIENDJE of vriendinnen kan helpen:) Sterkte!!

Het valt me opeens op dat alles op girlscene altijd een “DILEMMA” is.

Als je hem niet eens hebt leren kennen zou ik hem vergeten. Je hebt je vriend niet voor niks toch.

omdat een dilemma een ander woord voor groot probleem is, en zo voelt het wel een beetje.
ik heb hem wel leren kennen maar ik zal hem inderdaad uit mijn gedachte moeten schrapen,

afijn, dankjewel voor jullie reacties. ik ga gewoon niet aan hem denken en leuke dingen met mijn lover doen! :grinning:
en met familie bezoeken naar hem kijken als niet meer dan een vriend :slightly_smiling_face:

Is een dilemma niet meer het niet kunnen kiezen tussen twee dingen?