Neef en nicht relatie

Vind jij een relatie tussen een neef en een nicht kunnen?
Dus eigenlijk een ‘familie-relatie’ ?

Waarom wel en waarom niet?

NEE, gatver.

Waarom kan ik niet uitleggen, maar ik vind het gewoon niet kunnen.

Nee, het is familie, moet het nog duidelijker? x]

neef-nicht is wel erg dichtbij, ken wel iemand die het heeft, die hebben bewust gekozen voor geen kinderen, dat vind ik wel goed van ze dat ze nadenken over de toekomst van die kinderen.
verder ik zou het niet doen

omdat alleen de gedachte erbij al goor is.

Nee, niet voor mij. Maar wat een ander uitspookt moet hij/zij weten.

nee, het is en blijft FAMILIE hoor!

haha stel je alleen de verhalen door je school al voor.
nee ik vind het echt niet kunnen

*denkt aan incest*

ielll

incest

woow volgens mij ben ik de enige die het niet raar vind XD

Ik was ooit verliefd op een jongen (haha 3 jaar terug), had ook met hem gezoend enzo.
Kwam ik erachter dat hij mijn neef was, van een tante die zegmaar toen ze zwanger werd het contact met de familie verbrak (ik ben maar een maand ouder dan hij).

Nja, we kunnen er nu al om lachen, het is echt gewoon een schat maar ik vind hem allang niet meer leuk. Ik ben wel blij dat het gebeurde toen we 14 waren, want nu zijn we 17 en dan ga je toch al sneller een stuk verder samen xD

uh, het is FAMILIE. zegt genoeg, toch?

IK vind het echt niet kunnen, t is familie ! Ik moet er gewoon niet aan denken dat ik met een neef sta te zoenen… Ieeeeel !

Ligt eraan wat voor band je met je familie hebt. Je hebt ook mensen die hun neven en nichten nooit zien. Dan is dat anders

nee, behalve als het geen bloedverwanten zijn.

Goor.

Ik vind het goor, omdat ik echt heel veel met mn neven om ga
maar als je niet die hechte familie band hebt, en niet zo veel met elkaar om gaat op een familie manier, kan het nog wel denk ik
Maar de kans op misvormde kinderen is groter, haha xD