Neef en beste vriendin

Hoi!!!
Ik zit hier al een tijdje mee maar kan er zelf niet met me beste vriendin over praten
Mijn beste vriendin heeft dus met mijn neef. Al een hele tijd (bijna 2 jaar). In het begin vond ik het heel leuk enzo, mijn neef en ik zijn echte maatjes en hij vond (2 jaar geleden) mijn beste vriendin, die ik zowat me hele leven al ken erg leuk. Heel leuk allemaal maar ben nu echt bang dat ik me vriendin kwijt ga raken. Ze zit alleen maar bij me neef ELKE dag. maar dan ook serieus elke dag, of ze gaat naar me nichtjes (zijn zusjes) maakt geen tijd meer vrij voor haar vrienden etc.
vind het een beetje een lastige situatie omdat het mijn neef is waarmee ik een goede band heb en mijn beste vriendin die ik niet kwijt wil…
En als ze dan een klein ruzietje hebben kom ze wel naar me toe… omdat ik familie van hem ben kan ik het wel oplossen… nja zo komt het over

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, nja weet niet hoe ik het moet verwoorden maar heb er gewoon een kut gevoel bij

Tja, volgens mij kun je er niks aan doen…

Ik zou er met haar over praten, haar vertellen wat je hier dus ook hebt neergezet. En als ze daarna niet verandert dan ja kan je vrij weinig doen…

Heb het wel eens geprobeerd hoor om met haar hierover te praten
toen zei ze iets van ja jij vond het toch altijd zo leuk enzo en dat ze blij moet zijn dat we ‘‘familie’’ zijn -____-

heb je al geprobeerd om met haar er over te praten ?

Praat eens met jouw neeft ? :wink:

Laat dr vallen en ga iets met je andere vrienden doen.