Ik start dit nieuwe topic omdat ik echt tips nodig heb bij het creëren en aanhouden van een nieuwe VERBETERDE lifestyle. Hieronder mijn before verhaal en waarom ik wil veranderen!
Waarom?
Bijna 2 jaar geleden werd ik gevloerd door pfeiffer… Erg rot en erg moe en ziek ervan geweest…
Een half jaar later voelde ik me nog precies hetzelfde dus teruggegaan naar de dokter. Die stuurde mij door naar een internist, en die zei al gauw dat ik de ziekte van hashimoto heb. (Een te traag werkende schildklier). Nu sta ik sinds 4 á 5 maanden goed ingesteld op mijn medicijnen maar ik ben nog steeds kei moe… Terug naar dokter gegaan én internist en die hebben mij doorgestuurd naar de maag-darm-lever-arts, maar hier kwam ook niks uit. Deze arts zei dat ik moest proberen te sporten en conditie op te bouwen (maar dat ging/gaat niet door de moeheid). Toen op het ‘‘alternatieve’’ gestapt, een vrouw met paranormale gave. Ook zij stuurde mij weer door, naar iemand voor een test. Nu heb ik Rhadiola gekregen (soort plantaardige capsules) en dit werkt half… Maar moet ermee door gaan!
[i]En nu?
Ik ben nog steeds erg moe, maar wil proberen mijn levensstijl te veranderen… Niet omdat ik er ontevreden mee ben maar misschien helpt het een stukje mee met mijn gezondheid.
Ik loop maandag-dinsdag woensdag stage (maar 5 uur, kan max 6 op een dag lopen i.v.m. openingstijden. Tot nu toe red ik 5 uur net aan). Als ik thuis kom ben ik vaak of energiek of moe, maar na mate de middag word ik moe… Vaak ga ik TV of filmpje kijken in bed of op de bank en dan worden mijn ogen moe en zwaar en val ik in slaap. Zelfde op donderdag en vrijdag na school maar dan vaak in de avond.
Ik weet niet zo goed hoe ik het kan veranderen, proberen om niet op bed te gaan zitten of liggen? Maar op de bank gebeurt precies hetzelfde…
In het weekend word ik vaak tussen 10 en 11 wakker of later. Dan blijf ik in bed liggen en pak ik thee en wat te eten IN BED! En zo kom ik vaak pas na 12 uur uit bed…
Vanmorgen/gisterenavond proberen te veranderen. Me wekker om 09:30 gezet zodat ik ook wat aan mijn dag heb. Dan moet ik voor 10 uur uit bed komen en aankleden e.d.
Maar ook vanmorgen ging dit al mis, en kwam ik pas om 11:45 uit bed…
WIE KAN MIJ HELPEN OM TE VERANDEREN? EN TIPS OM DOOR TE ZETTEN
[/i]