NEED SOME LOVE ADVICE!

Ik vind een jongen uit mn klas erg leuk, hij is 14 en ik. Hij zit vaak voor me en als mijn vriendin ziek is, zelfs naast mij. Probleem is dat ik het hem niet durf te vertellen. Ik heb zijn msn ook niet, maar wel zijn hyves. En als hij knuffelt met een meisje (heel dicht bij elkaar), krijg ik zown jaloers gevoel. hebben jullie een tip hoe ik hem kan laten merken dat ik hem leuk vindt?
( trouwens toen hij jarig was - paar weken geleden - feliciteerde ik hem en toen kuste hij mij op mijn wangen (!) , wat hij dus niet bij andere meisjes deed, zou dat iets betekenen? :flushed: )
x

vraag zijn msn is als hij langs je komt zitten
Dan zal hij iig merken dat je geinteresseerd in hem bent xd
En als hij jou ook al leuk vind dan zal hij ook wel zelf stapjes verder gaan

ja maar dat durf ik dus niet!

Ja wil je hem nou of niet?(!) Ga er gewoon voor! Je hebt niets te verliezen…

waarom zou je dat niet durven jullie zijn toch vrienden…?
en probeer r anders via iemad anders aan te komen ofzo

of stuur een leuke krabbel met hyves, waarin je zn msn vraagt
en onderin zet je iloveyouu
xd

niet echt vrienden, maar hij mag me wel volgens mij. Ik zal zijn msn wel proberen te vragen als hij weer naast me zit thanks voor reacties

Als hij langs je komt zitten, kan je toch emt hem praten over de les, of iets wat net gebeurde, wanneer jullie mini rooster hebben of hoe zijn proefwerkweek ging ofzo, zijn maar paar voorbeeldjes. En als je je dan op je gemak voelt bij hem kom je vanzelf ook aan zijn msn. Je kan zijn msn ook aan iemand vragen die bij jullie in de klas zitten, en dan hopen dat hij met jou gaat praten als je dat zelf niet durft:)