need some help

hi allemaal,
Dit wordt een heel lang verhaal, maar ik moet het gewoon kwijt, en ik wil gewoon weten wat jullie ervan denken.

Er is een jongen die ik heb leren kennen door toneel. Ik vond hem leuk, maar durfde het niet te zeggen, en ik praatte tijdens toneel niet met hem.
Toen toneel was afgelopen, belde ik hem “per ongeluk”, en hij appte mij toen van hey waarom belde je. Toen was t gewoon van sorry, blabla. Ik vroeg hem of ie insta ofzo had, had ie niet maar hij wilde het wel voor me aanmaken, had ie dus gedaan (laatst heeft ie t opeens verwijderd btw) naja toen was het gewoon van ik ga eten doei.
Twee dagen later appte ik m gewoon met hoe bevalt insta je, ik wilde gewoon een gesprek met hem.
En hij reageerde weer… en er kwam een gesprek op gang.
De dag daarna appten we niet, maar daarna begon hij mij te appen… we praatten heel veel, hadden leuke gesprekken, en hij zei soms van die dingen waardoor ik dacht dat hij me leuk vond.
Als je het zo zegt klinkt het niet veel, maar met de gesprekken wel… (in totaal hebben we iets van 3 maanden geappt)
Naja in ieder geval, op school zag ik hem bijna niet, hij zat in een andere klas… andere vrienden. Alleen een dag in de testweek, liep ik een lokaal binnen waar hij opeens stond, en hij lachte zo lief naar me en zei van je ziet er leuk uit (ik zei hem die ochtend, voor school, van dat ik een jurk aan deed, en me ongemakkelijk voelde) Ik liep met een vriendin, dus ik zei gwn van hihi dankje.
We bleven appen, ook tijdens de zomervakantie, hij was drie weken weg, maar elke ochtend zei hij goedemorgen, heb je lekker geslapen… zulke dingen. Hij was zo lief, en ik mis hem zo.
Toen ging ik op vakantie, en ik had n half uur Wi-Fi gratis per dag… elke dag appte ik hem ook. Zoals hij bij mij deed. En hij vroeg steeds van wanneer kom je terug, heb je het naar je zin, enz…
Maar toen ik terug kwam in Nederland… zei hij opeens helemaal niets meer tegen me.
Twee weken niet. En op school negeerde hij me. Alleen volgens een vriendin keek hij wel vaak naar me. Ik weet het niet. Na twee weken appte hij me opeens, hij vroeg “hoe waren je afgelopen twee weken”, ik vond t zo raar, en ik reageerde nogal kort… misschien te kortaf. Op school zei hij nog steeds niks ofzo. Toen appte ik hem een keer, ik begon gwn van hoe gaat het… later vroeg ik waarom hij zo deed. Hij zei dat hij het niet wist, en dat hij “er zo 123 geen oplossing voor kon bedenken”. Ik heb het zo gelaten, hij is nooit meer een gesprek begonnen. Bleef doen alsof ie me niet kende, nee ook weer niet zo, hij negeerde me expres. Ik wenste hem laatst gelukkig nieuwjaar, hij mij terug, e=ik vroeg hoe het ging, hij heeft niet gereageerd.
Dat was het. Maar ik snap het gewoon nog steeds niet, maar ik voel me zo zeurderig als ik hem nou weer ga appen, en het hem in real life te vragen durf ik gewoon niet. Heeft iemand raad? Moet ik hem gewoon echt vergeten? :frowning_face:

xx

Je kan hem ook gewoon appe en boos doen en fel reageren zodat het voor hem duidelijk is dat jij dit niet pikt, want jongens zijn over het algemeen niet zo slim dus hij begrijpt het niet dat het niet tof is om 2 weken niks te zeggen. Dit moet je hem daarom duidelijk maken je hoeft er echt geen gigantisch drama van te maken maar het even flink duidelijk te maken is zeker slim en als
Hij het niet snapt dan kan je het rustig afsluiten dus veel
Succes meid😘

TS, doe maar niet wat je eerder is geadviseerd, want via de app komt alles verkeerd over. Je hebt twee opties. 1. Je spreekt hem in het echt aan, zo krijg je meteen antwoorden. 2. Je vergeet hem en gaat verder met je leven.

@:slight_smile: ja het liefst zou ik dat willen… gewoon ff boos op hem worden en het duidelijk maken. maar @napoleon heeft wel gelijk… maar ik durf gewoon niet, plus… hij negeert me dood, en ik heb soms zelfs het gevoel dat hij me ontloopt. en hij staat altijd bij zijn vrienden, is het dan niet raar als ik daar opeens naartoe loop en zeg ik wil ff met je praten?
thanks iig

Nee, dat is niet raar. Hoe moet je anders met hem praten?

@supercalifragilistic ja… dat weet ik eigenlijk ook niet. maar ik ben gewoon bang dat hij me ook dan negeert of nee zegt. of dat ik zelf niet eens weet wat ik eigenlijk wil zeggen. ik snap gewoon niet waarom hij zo doet, maar misschien heeft hij er ook wel geen reden voor…

Jezus Christus. App gewoon of hij wilt afspreken want kinderachtig gedoe dit zeg.

Als je niet face to face met hem wilt praten kan je hem ook bellen. En als het te duidelijk is dat hij geen contact meer wil zou ik hem gewoon vergeten, er zijn genoeg leuke jongens

jaa, dat kan idd ook… maar hoe langer ik wacht hoe raarder het zeker wordt?
ik laat het wel gewoon denk ik, zoals je zegt… genoeg leuke jongens. maar toch blijft hij altijd in me hoofd zitten… haha idk.

vandaag was het zo gênant! hij liep achter me, heel vlak. en we liepen een trap af. en ik viel! en ik schrok dus ik riep heel hard van aaah… en hij schrok weer door mij dus hij riep zo woow…
en nu kan ik het wel helemaal vergeten bij hem. en ik durfde ook gewoon niet achterom te kijken, dus ik kon ook niet zien hoe hij keek. of hij later moest lachen of niet… echt heel gênant

Vallen doet iedereen meid. Ga inderdaad gewoon echt met hem praten. Aan maanden appen heb je niks, als je in het echt niet met elkaar klikt. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Als ie je negeert of nee zegt, ben je al een stuk verder dan dat je nu bent.

ik wil het inderdaad ook graag. maar elke keer als ik me voor heb genomen gewoon in ieder geval hoi te zeggen ofzo… als ik hem dan zie, durf ik het weer niet. en als hij dan naar mij kijkt kijk ik snel weer weg… enz.