Need some help with boyys ?

Val je op een jongen en wil je het wederzijds laten zijn ?
Ben je niet zo goed met flirten & jongens ?
Of wil je gewoon wat aandacht van jongens ?
DAN GA IK JE HELPEN !
Okee serieus nu, vraag wat je wilt over jongens aan mij, heb nog nooit een lange vaste relatie gehad maar al genoeg jongens verleid en een paar weekjes plezier mee gehad haha, sws als je een jongen wilt verleiden of aandacht van hem wilt moet je er goed verzorgd uitzien, jongens kijken vooral naar:

• Je decolleté (haha sorry is gewoon waar, je hoeft niet van die grote borsten te hebben, gewoon dat je een topje aandoet waardoor je het wat spannender maakt, een lange ketting benadrukt dit)
  • Of je lekker ruikt (koop een luchtje & zorg dat je deo ophebt & minstens 1 keer perdag douched :slightly_smiling_face: )
    -Buik (je hoeft niet per se slank te zijn of whatever , maat 38 vinden ze ook supermooi, ligt aan de verhouding)
    -Billen (Jepp , dit was wss al duidelijk ;p)
    -Ogen (heb je niet het geluk met hele mooie ogen, zoek op youtube wat filmpjes op om je ogen te corrigeren, make up lost dit probleem goed op :slightly_smiling_face: )
    -Voeten (je hoeft natuurlijk niet mooie voeten te hebben ofzo, gewoon goed verzorgd enzo !)
    -Glimlach natuurlijk (boeit niet als je beugel hebt, wel mooier zonder maar jongens vallen nog steeds voor je > ik heb ook een beugel ^^ )
    -Kleding (kleed je naar jou figuur en kleed je modieus dat opvalt in een goede manier, al trek je bv. een te strak topje aan en je bent niet heel slank, met grauwe kleuren zie je er snel onverzorgd uit)
    -Benen (sommige jongens vallen op lange slanke benen andere jongens vallen weer op een klein meisje met dan kortere benen natuurlijk :slightly_smiling_face: )
    - & NATUURLIJK je karakter ! (JOngens houden wel van een spontaan meisje, die niet verlegen is ,ze vallen natuurlijk ook op verlegen meisjes , maar dat is moeilijker omdat je elkaar dan minder goed kent enzo , maar al val je op je vriend, die danweet hoe lief je bent en leuk karakter je hebt, is t makkelijker voor hem om op je te vallen :grinning: ze vinden tuttige meisjes die alleen maar over hun make up en nagels praten minder leuk, just saying)

Je hoeft natuuuuurlijk niet aan alle punten te voldoen want niemand is perfect ! zolang je er maar verzorgd uit ziet , met de juiste kleding , KAN JIJ BEGINNEN ! haha :slightly_smiling_face:

De tipss :stuck_out_tongue:

Je kent iemand niet goed & vind hem leuk of wil meer over hem weten :

• Lach naar hem en kijk met een sexy, zwoele blik naar hem& als hij jou ook wel ziet zitten zal die terug gaan lachen &zo
  • voeg hem toe op fb, msn, w’app volg em twitter, of whatever hyves ( :’) ) ofzo
    -Als hij je heeft geaccepteerd (op fb), ga je met hem praten, praat over hem en probeer een beetje informatie los te krijgen, niet te veel&te opvallend ! begin maar met iets zoals : Hey jij zit toch ook bij mij op school ? ofzo iets, of je kent hem door iemand & dan zeg je bv: Heeei, jij ben toch de …van die ?
  • Njaa&dan na dat gesprek blijf zo naar hem kijken en lachen&misschien wel hoi zeggen, idk ligt eraan of je dat wilt enzoooo
  • Als hij hoi terug zegt heeft hij intresse :slightly_smiling_face: Praat vaker tegen hem op fb & geef hem soms complimentjes ^^
    -Al hebben jullie een feest op jullie school , dans sexy met je heupen en je kont goed bewegen, het moet er wel natuurlijk uit blijven zien dus niet te veel ofzo ! Geen schoolfeest ? vraag gewoon een keertje om aftespreken ! te verlegen ? ga met jou vrienden & hij met zijn vrienden, dan vallen er ook geen awkward stiltes :grinning:
  • Worden jullie al een beetje vrienden lees hieronder verder,

Okee je vind je vriend leuk :

• DENK EERST HEEL GOED NA OF JE WEL WILT DAT HET MEER TUSSEN JOU EN JE VRIEND WORD ! al krijgen jullie iets en het is weer uit, worden jullie nooit meer zulke goede vrienden as eerst en misschien wel helemaal geen vrienden !
    -Al weet je t zeker&durf je het aan&maakt het je niet uit dat jullie vriendschap na jullie verkering nooit meer wordt zoals het was(ervaring enzo), go for it ! :grinning:
    -Flirtte is everything girl,
    -kijk hem 2 sec lief & sexy aan en wend je blik af ( komt mysterieus over ^^ )
    -Jongens vinde het sexy als je met je haar speelt
    -Raak hem soms eventjes aan
  • Geef complimentjes ( over zijn kleren ofzo )
    -PRAAT NIET OVER ANDERE JONGENS
    -Toon intresse in hem en in zijn intresses
  • Ga vaak met hem afsprekn ( moet kunnen in een vriendschap :slightly_smiling_face: )
    -Geef hem knuffels, niet te snel laat t 3 sec duren ofzo&laat hem speciaal voelen
  • Flirt hij terug ? Beeet ! zie je aan hem dat hij jou gedrag niet leuk vind , you can better stop honey :stuck_out_tongue:

Nog vraagjes ? ask me xoxo

False, mijn ex is nog steeds een hele goeie vriend dus dat kan ook gewoon

ik heb hier zo moeilijk hard om moeten lachen he

WTF

http://www.mypokecard.com/en/Gallery/my/galery/v5nuCqdVUXE.jpg

wat is dit

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahahahahahahaha you just made my day!

Beweert ze nou dat je met maat 38 niet slank bent of lees ik dat verkeerd?

HAHAHAHAHAHA o mijn god dit is geweldig.

Soo… dus ik heb maat 38? Ik ben dus een dikkerdje hahaha, okee magertjes ook weer niet, maarr dik?

Voel me beledigt ;o

WAUW… Dit is zo… wauw :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zo las ik dat ook al ja. Want iedereen in de wereld heeft maat 34/36

eerlijk, dit werkt niet, jongens vallen geloof ik meer op nette meisjes, in dit ding staat in elke zin wel ‘sexy’ dat verandert snel in ‘sletterig’

Oooh… Wat nou ‘ervaring’, ze is 14

Sorry dat ik dit zeg, maar dit hele verhaal vind ik nogal het sletje uithangen klinken.
Sexy kijken, schudden met kont, decolleté showen.

“met grauwe kleuren zie je er snel onverzorgd uit”

thanks (:

Lol je bent 14 maar je hebt wel

al genoeg jongens verleid en een paar weekjes plezier mee gehad

:")