Need some girl support, alsjeblieft!

Hallo meiden!

Ik zit met een probleem, heb een jongen via tinder ontmoet. Hij was totaal niet mijn type tot ik hem ontmoeten en het gewoon zo goed klikte qua gesprekken maar ook uiterlijk. Na onze eerste date hebben we gelijk diezelfde week opnieuw afgesproken.

Op onze tweede date zijn we buiten de deur gaan eten en uiteindelijk bij hem een film zijn gaan kijken. Die avond hebben we seks gehad, en het was fantastisch. De klik was er gewoon en ik voelde me zo op me gemak bij hem. Na de seks vroeg ik hem of hij ook nog met andere meisjes praatte, misschien een beetje snel maar ik ben iemand die snel zegt wat die denkt en ipv. Daar steeds over in te zitten vroeg het gewoon.

Hij vertelde mij dat er nog een ander meisje was die in Huizen woonde waar hij mee had afgesproken(ook via tinder) en op de eerste date seks mee had gehad, dit was voor hij mij kende zei hij. Ik vroeg hem of ze elkaar nog zouden zien en hij zei dat ze gewoon ver woont en druk is met school. Ik vroeg hem of het serieus zou kunnen zijn tussen hen twee en hij zei: als het serieus was met haar zou ik het jou niet vertellen. Ik besloot me er bij neer te leggen aangezien we elkaar net pas begonnen te daten en ik dacht dat hoe meer wij naar elkaar toe zouden groeien hij ook uiteindelijk voor mij zou kiezen.

We hebben zo’n 3 maanden lang gedate, aantal ruzies gehad maar ook veel mooie tijden samen. Hij had al snel door wanneer ik mij rot voelde, of verdrietig was, wanneer ik blij was, wanneer ik een echte bitch was hij wist hoe hij er mee om moest gaan en liet ook zeker niet over zich heen lopen.

Na een heftige ruzie met mijn vader, heeft hij ook 3 uur met me zitten bellen en me gerust zitten stellen. Dat weekend zou ik alleen thuis zijn bij mijn. hij zou zaterdag naar Amsterdam gaan. Ik vroeg hem met wie (als een normale vraag, geen wantrouwen niks) en hij zei voor de grap: met mijn buitenvrouw. Ik werd daar een beetje boos van omdat ik natuurlijk niet wist of dat meisje uit Huizen eigenlijk nog steeds in beeld was. Ik ging er van uit dat zij niet meer in beeld was aangezien we de afgelopen weken erg naar elkaar toe zijn gegroeid, persoonlijke dingen hebben gedeeld en zelfs onveilige seks hadden. Uiteindelijk bleef hij er maar om heen draaien en liet ik het maar. De volgende dag zat hij in de trein mij telkens de whatsappen, gewoon normaal zoals we altijd doen. Ik vroeg hem nogmaals met wie hij ging en toen zei hij: met twee vrienden. Op de een of andere manier geloofde ik het niet, waarom was hij er anders zo lang om heen zijn blijven draaien vroeg ik me af?

De hele middag tot 21.00 uur savonds heb ik niks meer van hem gehoord, tot hij mij weer een bericht stuurde. Ik gaf hem toe dat ik hem niet vertrouwde, en dat ik gewoon moeite heb met mensen vertrouwen ivm. De scheiding van mijn ouders. Hij voelde zich hier heel erg gekwetst door en bleef me ook maar whatsappen ook al was hij uit met zijn vrienden. Uiteindelijk verontschuldigde ik me.

Die hele week is alles soepel verlopen, tot ik op een gegeven moment met een oude scharrel praatte die mij vertelde een leuk meisje te hebben gevonden waar hij ook exculsief mee was. Ik vertelde hem ook van Tom en besefte me toen dat wij helemaal geen exclusiviteit hadden besproken. Ik had het idee dat dat wel goed zat, maar kreeg er toch weer een raar gevoel over dus besloot hem er mee te confronteren. Na 2 dagen lang in en uit erover te hebben gepraat kwam ik erachter dat hij nog steeds met het meisje uit Huizen daten. Ik werd zo boos, verdrietig, onmachtig, gefrustreerd. Hij vond ons beiden leuk, maar wilde nog niemand kiezen. Ik begreep er helemaal niks van; seks met mij en haar?! Ik bleef er over door gaan en hij bleef maar steevast zeggen dat hij gewoon niemand kon kiezen maar mij nog graag wilt blijven daten. Zij wist ook van mij vertelde hij mij. Ik geloofde hem niet, en was op dat moment echt wanhopig en besloot haar gewoon toe te voegen op fb. Dat deed ik, en Tom werd razend. Hij was boos dat ik haar had toegevoegd en zag dit als de laatste druppel die de emmer deed overlopen. Er was niks wat hem nog van gedachte kon doen veranderen. Ik voelde/ voel me verschrikkelijk. We hadden de laatste tijd wel wat ruzies en ik weet dat hij niet van drama houd maar zo erg? In het begin deden we nog wel normaal tegen elkaar en praatte we af en toe, maar ik begon me steeds meer te beseffen dat hij over veel dingen heeft zitten liegen en besloot contact met hem te verbreken.

Tot 2 dagen geleden, dat meisje wat hij naast mij date mij ineens via fb een bericht stuurde waarin ze me uitlegde dat zij eigenlijk weinig van ons verhaal heeft mee gekregen en ook het idee had dat hij haar belazerd met een ander meisje. Ik heb haar alles uitgelegd en ze besefte dat hij ons eigenlijk beiden had belazerd. Zij leek er helemaal klaar mee te zijn, en hem te willen droppen tot ze vanmiddag een berichtje stuurde waarin ze vertelde dat ze toch echt verliefd op hem is en ze niet weet hoe het van zijn kant is maar hem toch een kans wilt geven. Ik was er eindelijk over en nu zit ik toch weer met die gedachtes. Waarom zij wel en ik niet? Ik wil niet dat zij hem krijgt maar tegelijkertijd kan ik nooit meer van deze jongen houden nadat hij mij zo heeft behandeld. Ik wil er zo graag over heen komen, ben ook weer gaan daten maar niks helpt, want niemand kan aan hem tippen heb ik het idee. Hebben jullie enige tips?? :flushed:

Sorry voor mijn lange verhaal, heeel erg bedankt als je de moeite hebt genomen dit te lezen.

Veel liefs xx

Er komt vast wel een nieuwe leuke vent voorbij en hij heeft je gewoon belazerd. Hij word ook nog eens boos op jou als je er achter komt terwijl jij degene moet zijn die boos hoor te zijn. Ik zou dus zeggen: dumpen die gozer!:triumph:

Dankjewel! Ik weet dat hij het niet waard is, maar ik begon ook echt verliefd te worden en was er zo van overtuigd dat het goed zat dat idee kreeg ik ook. Daarom is het nu ook zo moeilijk…

Ik snap heel goed dat het moeilijk is. Er blijft maar door je hoofd spoken: misschien bedoelde hij het niet zo, hij vond het gewoon moeilijk om te kiezen, zelfs al heeft hij daarnaast een ander als hij mij maar ook lief heeft is dat genoeg.
Maar wil je echt verder gaan met een jongen die niet kon kiezen? Een jongen moet zonder twijfel voor jou kiezen, dat doe/deed jij toch ook voor hem? Anders doet hij je uiteindelijk alleen maar meer pijn.
Ik weet dat het makkelijk goed te praten is en juist weer heel moeilijk om in te zien dat het niet goed voor je is, maar ik zou hem gewoon vergeten. Zelfs al kon hij écht niet kiezen en vond hij het moeilijk om van een van jullie afscheid te nemen, zelfs al was het nooit zijn intentie om je pijn te doen: hij heeft het wel gedaan.

“Oke, veel plezier met mijn soa’s samen” :’)

Nee maar even seri, wat een loser dat hij jou zo lang aan het lijntje houdt. Jij hebt gewoon zijn andere chick toegevoegd en daarmee is zijn plan in de soep gelopen denk ik. Echt heel kut, maar ik zou hem blokkeren en die chick ook.

Lhey meiden! Dankjewel, jullie hebben ook gelijk! Vanaf het momet dat ik erachter kwam van het andere meisje wist ik al dat ik niet verder kon gaan met deze jongen. Ik had sowieso nooit een “keuze” moeten zijn, of hij had gewoon eerlijk tegen mij moeten zijn. Maar ook na al die leugens weet ik niet hoe hij uberhaupt een relatie wilt opbouwen met dat andere meisje, mja zij is verliefd en wilt maar al te graag de kans nemen… Ik moet het alleen uit mn hoofd zetten heb beiden overal op geblokt! Ik vind het gewoon ongeloofelijk hoe hij tegen haar blijft zeggen dat hij haar heeft “gekozen” terwijl hij pas voor haar besloot te gaan toen ik het zeg maar “verpest” had ipv. Gewoon de ballen te hebben en mij te zeggen dat hij haar wilt. Want voor ik het verpest had bleef die maar door gaan over hoe hij leuk hij ons beiden vind, en nog niet kan kiezen :unamused:

Ik snap opzich zijn gedachte wel. Hij dacht natuurlijk dan kan ik tegen beide zeggen hoe leuk en knap ze zijn en done. Maar zo ga je natuurlijk niet met mensen om en daar komt hij nu vast wel zelf achter! What goes around comes around! :slightly_smiling_face:

Goed zo meid, sterkte :hugs:

Je bent niet alleen belazerd, je hebt jezelf ook laten belazeren. Dit is echt enorm nare shit, maar had allemaal voorkomen kunnen worden als je wat voorzichtiger was. Anyhow, het is een goeie les voor de volgende keer hoop ik. Er lopen gewoon van die assholes rond en je kan jezelf niet tegen al het gevaar in de wereld wapenen. Ik hoop dat die man linksom of rechtsom nog eens een klap krijgt voor de shit die hij anderen bezorgt. Je kan niet meer doen dan je best, maar ga niet achter mannen aan die alleen met hun lul denken als je meer wil dan dat.
Het blokkeren is een heel goeie stap! Soms zijn er meiden die maar blijven door emmeren met zo iemand, niet aan beginnen.

Hey meiden!

Jaa dankjewel, ik had ook voorzichtiger moeten zijn en zie ook wel in dat ik blind was. Maar ik heb geen spijt dat ik wel echt voor liefde ga het gaat iig wel beter zit er nog wel mee maar het komt wel goed uiteindelijk ik ben allang blij dat ik deze jongen niet meer als 2 maanden heb gegeven. Ik ga wel nog met dat meisje afspreken waar hij voor “gekozen” had omdat ik gewoon benieuwd ben naar haar en ze op mij gewoon oprecht over komt. Ik ga haar mijn verhaal vertellen en wat zij er verder mee doet is haar probleem, hij is niet mijn probleem meer.

Heel erg bedankt meiden :heart:

Xxx

Gebeurd is gebeurd, blokkeren en proberen te vergeten, time will heal. Het feit dat hij vreemdgaat en je aan een lijntje houdt, en nóg een meisje, hoort hem helemaal niet meer aantrekkelijk te maken en een opluchting te zijn dat je van hem af bent.
Ik raad je aan om op te passen met mensen van Tinder, de meesten zijn echt totaal niet te vertrouwen op verschillende aspecten en dit vertel ik uit ervaring, heb vroeger ook veel gedate via Tinder.