Need some advice.

Ik heb een vriendje, en hij is hartstikke lief enzo. Het liefst ben ik 24 uur per dag bij hem, en we spraken best vaak af, hij zit bij me in de ‘klas’ dus ik zie hem wel vaak; maar je kan niet zoveel omdat als je alleen al hoi zegt die kleuters kinderachtig gaan doen.
Afijn, we zijn zater- en zondag nog weggeweest, ik wou alleen wéér wat afspreken, gewoon filmpje bij hem thuis ofzo.

Heb alleen het idee dat het vervelend is; want ik snap 't wel als 'ie niet elke dag bij me wil zijn :tipping_hand_man:

Je krijgt gewoon steeds minder dingen om te gaan doen, en het (lijkt mij) word voor hem misschien ook wel eens te druk ofzo.

Ik weet niet waarom ik dat denk maargoed.

Wat vinden jullie, moet ik gewoon wat afspreken (voor van 't weekend ofzo), moet ik 't eind van de week doen (te plotseling?), nog langer wachten, of wachten tot hij met een idee komt, maar dan kan het net zo goed zijn dat hij wacht tot ik met een idee kom…

Dus, eh, wat zouden jullie doen?

aan hem vragen of het waar is wat je denkt…

Ik denk dat het beste is , dat je je probleem uitlegt aan hem.
zeg hem dat je hem totaal niet lastig wil vallen, omdat je van hem houd.
maar dat je het ook wel jammer vind, dat hij nergens mee komt.

‘‘Is het waar dat als ik je nu zou vragen of we binnenkort een filmpje zouden kunnen gaan kijken je dat vreselijk irritant/aanhankelijk zou vinden?’’

Dat is toch raar, en dan durft ie misschien niet eerlijk te zijn :stuck_out_tongue:?

Nee niet zo.

Vraag gewoon aan hem of die het vervelend of te aanhankelijk vind dat als jullie zo vaak dingen doen. Of hij het niet te druk heeft ofzo…
Zegt hij: NEE NEE!

Dan vraag je of die een filmpje mee komt kijken!

Hmm als hij echt gek op je is wil hij niets liever dan jou heel veel zien, tenminste, dat wil mijn vriend wel (aa)
Maar anders moet je gewoon met hem afspreken, en als je dan merkt dat hij eronderuit probeert te komen of dat hij als je bij hem bent niet zo gezellig doet, dan zou ik het vragen aan hem.

Hmm ik zal 't proberen, van de week ergens.
Ik weet ook niet zo goed hoezo ik dat denk want het is altijd vet gezellig enzo … maar toch o.o

Kan me er heel goed iets bij voorstellen :slightly_smiling_face:
Maar op zich is het wel een goed teken dat jij daaraan denkt:
hij moet natuurlijk wel tijd over houden voor z’n vrienden.

Maar je kan ook zeggen: ‘ik heb nog een leuke film liggen, zeg het maar wanneer je zin hebt om samen te kijken!’

[ik vind het trouwens echt heel leuk voor je dat je een lief vriendje hebt gevonden! :grinning:
Dat wilde ik even zeggen, haha
]

Vraag gewoon of ie het lastig vindt als je vaker met 'm af wil spreken omdat je zo gek op ‘m bent. Of ie dat niet te druk vindt enzo. Zeg gewoon dat je daarmee zit, als ie echt heel lief is vindt ie het waarschijnlijk alleen maar schattig dat je dat vraagt :’).

Je hebt zeker het gevoel dat je opdringerig bent of niet? :wink:
Maar hoe lang heb je met hem dan?

Weetje, ik zat even te denken.
Want je zei dat je niet snapt waarom je dat denkt, maar dat is dus waarschijnlijk omdat je ‘m zo leuk vindt =D
Goedzo Marit.
Ennieweej, succes :’).

Ja inderdaad.
Heel kort, het was zegmaar ‘officieel’ (XD) ongeveer… 2½ week geleden pas. 't Is nog helemaal ‘vers’ :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar juist daarom ook wel, ben bang dat het de eerste weken leuk is en het daarna afzwakt :stuck_out_tongue:.

Volgens mij houd je gewoon ontzettend veel van je vriendje en naast dat hij je een super goed gevoel geeft, word je ook een beetje onzeker van hem. Je wilt het allemaal goed doen… Logisch! Ik zou het er gewoon een keertje met hem over hebben en vragen of hij het vervelend vind als jullie te vaak wat afspreken.

Als hij echt zo lief is als jij zegt dat 'ie is, zal hij dat echt wel begrijpen! Succes ermee.

x

Dat is best een goeie ja, alleen dan moet 'ie de film wel leuk vinden :stuck_out_tongue: