Need some advice!!!

Hey,

Ik ben een 14 jarig meisje, ik zit op het VWO en ik doe aan dansen en zingen. Klinkt heel gewoon enzo maar toch zit ik ergens mee (misschien hoort dit bij het lifestyle topic maar zo belangrijk is het ook weer niet)

Ik heb een hartstikke leuke vriendengroep, maar toch is het alsof ik er nog net niet helemaal bij hoor (ben overgeplaatst naar andere klas dus ken ze nog niet zo lang)

Ze lachen me vaak uit en dan weet ik niet of ze het echt menen. En ik kan nooit echt ergens over mee praten omdat ik van dat onderwerp niks af weet, of ze maken een groepsapp aan zonder mij om over mij te overleggen :rage:

Wat moet ik hiermee?

xx mij

wil je wel met zo’n vriendinnen omgaan?
want als ik het zo lees, willen ze gewoon niets met je te maken hbeben

Dat zijn geen vrienden… vrienden sluiten je niet buiten en lachen je niet uit. Ik zou andere vrienden zoeken

Een andere vriendengroep zoeken met mensen bij wie je je wel fijn en welkom voelt! Dat kan een hele zoektocht zijn en je kunt je misschien even alleen voelen, maar op lange termijn word je er veeeel gelukkiger van om in de juiste vriendengroep te zitten! (in mijn ervaring in ieder geval wel).

Heyhey,
Ze klinken niet heel aardig, maar ik weet precies wat je bedoelt…
Ik zat een jaar geleden in een soort ‘extra’ lessen (twee uur per week).
Er waren niet echt meiden die ik mocht en dus ging ik maar gwn aardig tegen ‘de minst stomme’ doen.
Het liefst zou ik gwn met de jongens om zijn gegaan, maar ik was bang dat mensen dat raar zouden vinden dus bleef ik maar doen alsof ik die meiden aardig vond, terwijl we elkaar overduidelijk niet mochten!

Gelukkig waren dat maar twee uurtjes per week en heb ik zat andere leuke vriendinnen :slightly_smiling_face: maar toch is het erg vervelend. Ik voelde me nogal alleen tijdens die lessen en als er dan groepjes gemaakt moesten worden was ik altijd alleen.

Klinkt raar maar wil je wel met ze omgaan? Of ga je gwn met ze om omdat je geen andere vriendinnen hebt?

Sorry voor de late reactie trouwens, maar ik wilde toch even zeggen dat je me altijd een privé berichtje kan sturen als je wilt <3