Need some advice! vlek op H&M schoen

Ik heb ze eindelijk binnen gekregen. (h&m site) Alleen nu zit er een vlekje op, ik heb geen idee hoe ik het eruit moet krijgen.
Voor het geval dat ik het nog erger maak plaats ik hier dus een topic. Weet trouwens niet of dit wel de goede plaats is voor dit onderwerp maar oke.

Mijn vraag dus: weten jullie misschien een middeltje waarmee je vlekjes uit suedè schoenen haalt?

Dit is trouwens de foto van de site. (kost minder tijd)

http://i37.tinypic.com/zxu2zc.jpg

alvast bedankt!

Kan je ze niet terug sturen en andere vragen?

Watvoor vlek is het?

ohja vergeten erbij te zetten. ik heb het zelf gedaan! dus niet zo gekregen ofzo. maar thanks.

frisdrank-vlek. :sunglasses:

Ja idd knakworstenboom (haha), misschien foto posten van wat voor vlekje het is (:

opzich niet zo super groot, maar het is wel chill als het eruit is.

Wat kunnen wij nu voor je doen?

oke super dom dus dat ik dat er niet bij heb gezet haha.
maar weten jullie misschien iets waarmee je vlekjes uit suedè schoenen haalt?

Ik zou met wat water proberen te deppen.
Het is geen echt suede toch? Dan gaat het denk ik heel snel kapot als je er met een borsteltje overheen gaat.

Tips geven hoe je die vlek er uit kan krijgen.

Ik zou de site van omaweetraad proberen. Of afwasmiddel dr op laten weken, zo kreeg ik ook een vetvlek uit m’n blousje weg (hoewel ik dus niet weet of het voor alle vlekken werkt, maar proberen kan geen kwaad).

volgens mij niet nee, maar het lijkt er wel veel op.

even off topic, ik heb die schoenen ook…

Anyway, misschien kun je ermee langs een schoenmaker gaan, vragen of die iets weet waarmee je het eruit kunt krijgen? Ik weet niet of er ook van dat poetsspul is zoals voor “gewone” schoenen als je snapt wat ik bedoel…

thanks, ik ga de site meteen bekijken!

Nee het trouwens geen egt suede!

@ xMandyy__
Ja dacht ik al, haha. Maar ik denk idd dat een schoenmaker het beste idee is. Ik denk dat ik morgen ga. Dankje!

Succes ermee!

Ze zijn zoooooooo prachtig, maar heb geen idee. Even in water wassen kan nooit kwaad iig.

aah ik wil die in taupe hebben. Maar als ik nog een paar heels koop, gaan m’n ouders dat niet overleven.
anyway, die site van oma weet raad is echt superhandig! Het werkt echt. Ik zou inderdaad even naar de schoenenmaker gaan, voordat je dingen gaat uitproberen als in water. Maak anders een briefje met dingen die je uit wou proberen. Hoe groot is de vlek trouwens?

uhm zo groot als een iris. je weet wel je oog. sorry kon even nergens anders op komen haha. ja dat probleem snap ik, ik moet ook veel moeite doen voor ik weer andere hoge schoenen krijg. zo irritant… o.0

iedereen bedankt voor het advies!