Need info over piercing boven in oor

Ik was 13 toen ik 'm bij de juwelier liet schietenā€¦ Heb er nooit echt problemen mee gehad maar t is toch echt na een jaar genezen bij mij. Want had af en toe nog bolletjes aan de achterkant maar nu helemaal niet meer :grinning:

Hee meid!
Ongeveer 2 weken terug heeft me zusje 2 oorbellen laten schieten boven in haar oor. Ik heb het toen toevallig gefilmd. Ik wil het best op youtube/hyves zetten zodat je het kunt zien. Liever hyves want dat is handiger voor mij.
De bijwerkingen zijn net als bij de van oorbellen. Je moet ook even wachten met het verwisselen ervan.
Schieten mag nog steeds trouwens.

Liefs

ik heb er een, nooit last van. 3 euro in een of ander achteraf winketeltje. heb er 11 van mn 13 oorbellen laten schieten, nooit ergens last van gehad.

http://i26.tinypic.com/2m3qk5j.jpg

Dat is de mijne.
Ik heb hem al ongeveer 3 jaar en heb hem bij een juwelier laten
schieten. totaal geen pijn.

ik zou hem laten piercen. Heb je veel mkinder kans op een bloemkool oor, en dat het gaat ontsteken etc. als je het echt wil heb je die pijn er toch wel voor over lijkt mijā€¦

heb hem al 5 jaar.
laten schieten bij een piercingshop.
Nooit problemen mee gehad.
Maar dat verschilt natuurlijk heel erg per persoon.
Volgens mij mogen ze nu trouwens niet meer schieten, maar moet je hem laten piercen.
Naja, tis niet heel pijnlijk.

Ik heb hemā€¦ eh 7 of 8 jaar? Ik heb er nooit last van gehad. Nooit ontstoken geweest, en ik heb hem gewoon later schieten.

Ik heb er vanboven twee in mijn oor laten schieten
ze doen het met een soort ā€˜nietjesmachienā€™ , haha maar dan natuurlijk voor oorbellen
en het doet niet zoā€™n pijn hoor, twee seconden dan is het gedaan
je moet dan enkele weken met dat ding (hetgeen de juwelier erin heeft laten schieten, dit is meestal gewoon een steentje, ik denk niet dat ze ringetjes schieten die moet je gewoon later kopen) in je oor blijven rondlopen voordat je het kan vervangen
ik heb ook een busje met oorspul meegekregen waarmee ik het twee keer per dag moest insmeren

tips ; het doet pijn om op te slapen de eerste paar dagen (en bij mij was het zelfs weken rood en pijlijk maarja dat ging ook wel over)
ga zƩker niet naar de kapper want die houdt daar gƩƩn rekening mee XD

succes ermee ;p

oooja en nog vergeten ; het kostte bij mij Ā¤7,50 per oorbel
dus voor 15 euro had ik twee zilveren oorbellen in mn oor zitten en het busje met dat ontsmettingsvloestofding

ik vind het echt kut dat je nu verplicht moet piercen ipv schietenā€¦
schieten lijkt me sneller gaan en minder pijnlijk, omdat ie er in een keer doorheen is, minder prutsen lijkt me.
wat is ongeveer de prijs van een piercing bovenin je oor?
nog een vraag, hoe zit dat met dat kraakbeen in je oor dan?
ik ben wel heel beetje bang voor de pijn maar wil er wel heel graag een, op de plek waar xFamouss hem ook heeft, en dan een klein steentje ofzo.
maar moet wachten tot ik 16 ben -.- achja duurt nog paar maanden.