Need help!!!

Ik ken al 3 jaar een jongen maar eerst pestten we elkaar voornamelijk, maar nu we niet meer bij elkaar op school zitten begon hij te appen en ik begon hem leuk te vinden. We praatten heel veel en toen opeens deed hij heel afstandelijk. 2 weken later begon hij weer te praten en het was zelfs leuker dan vanouds. Ik begon toen 2 dagen achter elkaar met appen, en nu is het alweer bijna een week geleden dat we appten. Ik wil wel weer met hem praten maar wat moet ik dan zeggen, misschien wordt ie wel gek van me ofzo? Ik dacht dat hij me leuk vond, want hij zei ook vaak van ik wil je en wanneer neem je me mee uit eten en van we moeten vaker op stap gaan samen. Moet ik praten ja of nee, ik zit echt te twijfelen. Als ik wel ga praten en hij doet weer afstandelijk weet ik wel gelijk waar ik aan toe ben misschien?

gewoon een praatje met hem doen en kijken wat eruit komt denk ik?

Wow, klinkt herkenbaar. Ik weet nog dat er op de basisschool een jongen was waar ik ALTIJD ruzie mee had, en toen ik in de brugklas zat ben ik op de eerste reunie door m ontgroend haha! Ben nog even met m bezig geweest, en heb nog zo’n 1,5 jaar hoop op m gehad. Was uiteindelijk gewoon een dikke player.

OT: ik zou gewoon tegen m gaan praten en als ie niet zo leuk doet gewoon vragen wat er aan de hand is, en of ie je nog leuk vind enzo