Need help !

Hallo,

Ik ben verliefd op een jongen, heel erg verliefd !
Maar, het is de zoon van de nieuwe vriend van mij tante.
De eerste keer toen ik hem zag was ik al verliefd, maar toen had hij nog een vriendin maar sinds een maand of 2 niet meer.
Mijn probleem is;

Mijn tante zei gisteren tegen mij dat hij mij leuk vind, ik was helemaal blij natuurlijk. En ze zei ook nog dat hij het heel vaak over me heeft. En aan hem merk ik het ook wel, want hij zoekt de hele tijd aandacht en als hij een grapje maakt, kijkt hij mij direct aan enzo. En nu wil ik tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind, maar hoe?! ik ben te verlegen om het letterlijk te zeggen. En het nadeel is dat hij een uur verderop rijden woont, dus ik zie hem niet zo vaak. Ik heb zijn nummer en hij de mijne. Ík heb hem vanavond een smsje gestuurd en gewoon gevraagd hoe het met hem ging. Maar hij regaeert niet dus ik hoop dat hij geen beltegoed heeft en mij niet negeert haha. Maarja, mijn verhaal is een beetje vaag zoals ik het nu vertel misschien, ik hoop dat jullie mij begrijpen en tips voor me hebben over hoe ik hem kan zeggen dat ik hem leuk vind, of subtiele flirt smsjes. Hoe ik een keer op date met hem kan gaan, etc. Dus tips zijn van harte welkom.

x hopeloos geval

Hij heeft aan je tante vertelt dat hij jou leuk vindt. Ga er dus niet vanuit dat hij je negeert :stuck_out_tongue: . En dat uur rijden moet geen probleem zijn. Overigens kunnen jullie samen bij je tante logeren toch?

In ieder geval. Je hoeft hem niet te vertellen dat je hem leuk vindt. Je kunt het ook subtiel laten merken. Pak zijn hand vast. Kijk diep in zijn ogen. Die kleine dingen zullen hem zelf wel vertellen dat jij hem leuk vindt. En wanneer hij het dan persoonlijk aan jou vertelt kun jij het ook tegen hem vertellen.

Nou succes ! :grinning:

helemaal mee eens!

Heel erg bedankt !