Ik ben nu ruim een jaar samen met mijn vriend, en ik ben nog steeds net zo verliefd op hem als in het begin. Alleen sinds deze week ben ik eens gaan nadenken en er zijn twee dingen waar ik best mee zit. En ik weet niet goed hoe ik dit aan hem moet vertellen of wat ik kan doen.
Het zit namelijk zo: elk weekend zie ik hem. En elk weekend doen we 's avonds niks anders dan op de bank tv kijken met onze ouders. We zijn allebei aan het sparen en daardoor is het lastig om elk weekend naar de bios te gaan of uiteten ofzo. En met andere vrienden afspreken lukt om bepaalde redenen ook niet… We zijn dus niet heel vaak alleen met z’n tweetjes, omdat er altijd iemand bij is. In bed komt praten etc. er ook niet echt van, die quallity time hebben wij gewoon niet… en hierdoor voelt het alsof ik hem maar van één kant ken, namelijk hoe hij nu is.
Na een jaar ben ik hem natuurlijk goed leren kennen, zoals hoe hij reageert, hoe hij doet, wat hij bedoeld en hoe hij soms denkt. Maar dat is alleen hoe hij nu is! Ik wil zo graag meer over hem weten, hoe hij was en wat hij allemaal meegemaakt heeft. Maar we praten nauwelijks ‘echt’ dus…
Iemand enig idee wat ik moet doen? Wat ik tegen hem moet zeggen? Want ik twijfel heel erg…