Nederlandse versie Catfish!

Chicks…er komt een Nederlandse versie Catfish! Hoe cool!?!

MTV-hit Catfish krijgt NL’se versie
De succesvolle MTV-realityserie Catfish: The TV Show komt mogelijk naar Nederland. Productiehuis Simpel Media, dat eerder programma’s maakte als Ontvoerd, Het Mooiste Meisje van de Klas en Vive la Frans heeft het format van MTV aangeschaft.

In Catfish worden jongeren gevolgd met een internetrelatie, die hun digitale geliefde door omstandigheden nog nooit in levende lijven zagen. De makers van de Amerikaanse versie regelen een eerste ontmoeting. Zijn beide personen diegene die ze zeggen te zijn? Of is een van hen een catfish en heeft hij zich uitgegeven voor iemand anders?

“Het is een enorm succes in de VS.” zegt producent Laurens Woldberg tegen Spitsnieuws. “De spanningsboog die je in een aflevering opgebouwd ziet worden maakt dat kijkers blijven hangen. Je raakt na vijf minuten kijken al benieuwd naar de afloop van de aflevering.” Maar bestaan internetliefdes die elkaar nooit ontmoeten wel in Nederland? Je kan hier toch gewoon de trein pakken?

“Dat moet inderdaad nog blijken. We zijn nu op zoek naar ‘zaken’ en onderzoeken of dat soort relaties bestaan hier in Nederland. Het zou heel goed kunnen dat we straks tot de conclusie komen dat dergelijke verkeringen vooral tussen Nederlanders en iemand in het buitenland bestaan. Maar ook als je in Groningen woont kun je best een internetvriendinnetje in Maastricht hebben dat je nog nooit ontmoet hebt. Dan hoeft afstand nog niet eens de belangrijkste reden te zijn dat er nog geen ontmoeting is geweest. Dat kan van alles zijn.”

Wanneer het programma op de buis verschijnt weet Woldberg nog niet precies. “We zijn nu in overleg met een aantal geïnteresseerde zenders. Ik heb goede hoop dat we aan de slag kunnen.”

heh wat boeit het of er dat soort relaties in nederland zijn, het is toch nep dus dan verzinnen ze toch gewoon wat :S;s;s:S wel leuk

Misschien wordt het wel wat. Ik vind het in ieder geval leuk!

Jahoor een nederlandse versie,het zal wel goedzijn maar of het ook zo geweldig is dat betwijfel ik.
ik kijk mtv het is goed in elkaar gezet of dat ook met nederlandse versie is dat geef geen seizoen2
het ligt eraan wie het gaat presenteren het moet wel iemand zijn die serieus is.

Ik ben heel benieuwd!

Chicks…

anyway, Lijkt mij een heel leuk idee. ben benieuwd.

Dit.

mocht je je willen opgeven:

Ik ben benieuwd!

Agree.

Als er nou een worldwide versie komt voor mensen met vriend/vriendin in het buitenland…

YES

Catfish zonder Nev en Max is geen catfish.

Haha dit.
Zowiezo, MTV programma’s werken veel beter in amerika. Amerikanen zijn lekker maf en overdreven. Met nederlanders heb je minder sappige verhalen denk ik.

:bowing_man:

Haha, ik had er ook wel mee op TV gekund xD (zie blog). Niet dat ik dat zal doen, maar was goed verhaal geweest denk ik :stuck_out_tongue:

En idd zonder Nev en Max geen Catfish!! Echt geweldige mensen, echt perfect voor het programma :slightly_smiling_face:

Dat zal vast weer zo’n typisch Nederlandse drama reality-show worden. Nee dankje.