Nederlandse ondertiteling toevoegen aan films/series

ik vroeg me af hoe je nederlandse ondertiteling toevoegd aan een d.m.v. een torrent gedownloade film of tv-serie? ik weet dat je gewoon ondertiteling in de vorm van een srt bestand kan downloaden, die dezelfde naam moet geven als bv. het filmbestand en dat je dan ondertiteling erbij hebt (op de computer), maar ik wil graag films kijken op mijn ipod met nederlandse ondertiteling… en dat gaat niet met srt bestanden! ik heb wel eens iets gehoord over ‘ondertiteling in de film bakken’ maar daar snapte ik niks van haha. dus kan iemand me helpen? sites waar je films kan downloaden waar gewoon al nederlandse ondertitels ‘in’ zitten zijn natuurlijk ook welkom! alvast bedankt :slightly_smiling_face:

www.ond-films.com

voor als je wilt kijken op computer, maar geen flauw idee hoe je dat moet ‘opslaan’ als je subtitles in een video toevoegd.

Als je het via de computer kijkt en je kijkt het met bijvoorbeeld VLC mediaplayer - dan kun je klikken op video - ondertitelingsspoor - bestand openen (en dan een srt bestand aanklikken)

Maar ik heb geen idee hoe je het er definitief ‘inbakt’ zodat je het ook via je ipod kunt kijken.

oké, toch bedankt voor jullie hulp! :slightly_smiling_face:

je kunt ook proberen om in google dutch subtitles o.i.d. in te typen, vaak krijg je dan een resultaat waar de ondertiteling al in de film is gebakken. ik heb er best veel gevonden zo…

www.ondertitel.com (of tis .nl)

-

thanks!
iemand nog meer tips misschien?

Je kan by piratebay enzo zoeken naar ’ 2lions’ dat is iemand of meerdere personen die films erop zetten waar de NL ondertiteling al in zit!
Dat is geen mp4 bestand maar dan zou je dat bestand zelf om moeten zetten

hartstikke bedankt! ik ga meteen zoeken (: