Nederlandse liedjes

Hee hallo, een hele goedenavond.
Ik vroeg me af, of iemand hier nog nederlandse liedjes kent,
in de trant van - kippenvel liedjes-
Beetje in de stijl van ‘het land van’ Typhoon, jiggydje.

alvastdankjewel : D

zij - Marco Borsato
zoiets?

onvergeetbaar van inb (:

Blöf - Harder Dan Ik Hebben Kan
Vind ik nog steeds een mooi nummer!

hmm, het zijn allemaal mooie liedjes, maar ik zat meer in lyrical hiphop te denken. XD

nope want ik vind Nederlandse liedjes vreselijk :stuck_out_tongue:

sorry hier heb je natuurlijk niks aan. Zie dit maar als een upje ofzo haha

Ooh, Nederlandse hiphop vind ik zelf niet zo leuk XD
Flinke Namen met Wolken is wel een tof nummer. En Mitta met Shit die je zoekt vond ik ook een leuk nummer, heeft wel een goeie beat.

Ken je alles van Typhoon al? Zo niet mij is echt super van hem! Voor de rest kan je misschien wat liedjes van Diggy Dex proberen (Gescheiden wegen, 4 woorden)

ahaha no offence, maar gooi hier maar een slotje op. hier heb ik wel echt niks aan.

Oke? Die liedjes die ik je voorstelde van Diggy Dex zijn net als Typhoon zn liedjes hoor maargoed wat jij wil

nee, niet gemeen bedoeld, maar ik ken al die liedjes al. Dat zijn liedjes van minstends een jaar geleden, het is denk ik ook niet de goede plek om dit te vragen. Maar toch bedankt voor je moeite hoor : D

Als je het erbij had gezet had ik je wel andere liedjes kunnen geven hoor, ben redelijk op de hoogte van de nederlandse hiphop. Kreeg van je eerste berichtje alleen het idee dat je niet echt into nederlandse hiphop was want dan weet je als het goed is genoeg sites om nieuwe tracks op te checken. (Puna, statemagazine en 101barz)

en lijn5 niet te vergeten.

het enige nederlandse hiphopliedje dat ik leuk vind is wolken, dus aan mij heb je niets :’)

Timmie Tex is awesome. (:

dat liedje heb ik al zo vaak geluisterd, echt heel mooi liedje! (:

denk trouwens niet dat je zoiets bedoeld, maar ik vond hem wel echt vet;

http://www.youtube.com/watch?v=j3egmowlm6c