Nederlandse film

hee ik zoek een nederlandse film die een beetje lijkt op verliefd op ibiza
moet namelijk 3 nederlandse films kijken voor school, weten jullie een film??

Ik heb die film (nog) niet gezien. Maar ik gok dat het een beetje het zelfde niveau is als Vollemaan, Costa, Snowfever? Het is in ieder geval de zelfde regisseur. Zoek anders op Johan Nijenhuis, kom je vast wel iets tegen.

Alles is liefde! Maar andere goede Nederlandse films: Alle tijd (mooi, verdrietig, grappig!), Alleen maar nette mensen, De marathon (geweldig!), Jackie (briljant omslagpunt en een fijn zussenstel), Het leven uit een dag (grappige manier van filmen), Loft (spannend en goede cast), Quiz (ook spannend en een briljante Pierre Bokma!) en Kauwboy (het is dan wel een kinderfilm, maar moooooooooi!).

Loft is inderdaad erg spannend (een deel van die film is in mijn stiefvaders kantoor opgenomen)

New Kids Turbo en New Kids Nitro xD?

Ik heb het boek gelezen van ‘Alleen maar nette mensen’ en ik vond er niks aan. Ik snapte de moraal van het verhaal niet echt, als iemand aan mij vraagt waar het boek over gaat kan ik dat in 1 woord samenvatten en dat is seks. Het gaat over een jongen die afgestudeerd is en niet verder wil studeren en ook niet wil gaan werken, hij wil uitzoeken wat hij wil doen met zijn leven. En waar eindigt hij? Bij zwarte vrouwen met grote billen en dikke borsten, hij gaat zelfs op seksvakantie in Amerika om zichzelf te zoeken.

Alles is Liefde, Alles is Familie, Phileine zegt sorry