Nederlandse essay

Hallo meiden,
ik heb een essay geschreven van ongeveer 1000 woorden voor Nederlands, echter maak ik veel spellingsfouten. Ik vroeg me af of er iemand is die mijn essay zou willen nakijken? Ik zou het enorm op prijs stellen!

xoxo.

Indien je het nog niet gedaan hebt: probeer eerst zelf zoveel mogelijk fouten eruit te halen. Je kan beter oefenen met je taal verbeteren dan anderen het na te laten kijken. Ik heb met veel studenten gewerkt die veel moeite hebben met taal en dat zorgt ervoor dat ze later in de problemen komen met verschillende onderdelen van hun studie.

Ik heb zeker alles weer opnieuw gelezen, alleen zie ik mijn eigen fouten niet! Vandaar dat ik iemand nodig had die het voor mij nog een keer kon lezen.

Als je het hier plakt, kijk ik het voor je na en kan ik mijn bericht daarna weer weghalen zodat je essay niet op internet staat.
Als je het per mail wilt doen, moet je iemand anders zoeken.

Ik wil je wel helpen! Ik ben geen professional ofzo, maar ik vind het leuk om te verbeteren :slightly_smiling_face:

Ik wil het ook wel doen als je nog nodig hebt.

Heel fijn!

Ik weet alleen niet of het handig is om het hier zo te plakken, aangezien mijn school alles opzoekt online… Zou ik het via berichten of iets kunnen sturen?

Ik vind het ook leuk om te doen! Je mag me een DM ofzo sturen.

Ik zie dat al heel wat andere mensen hun hulp hebben aangeboden, maar als het nog nodig is wil ik het ook wel doen!