Nederlandse Bonnie en Clyde opgepakt

De twee voortvluchtige Nederlandse criminelen zijn gepakt. Dat meldt de Duitse politie aan de NOS. Volgens een woordvoerder van de politie zijn de twee gearresteerd in een hotel in Schwerte, ten zuidoosten van Dortmund. Bij de arrestatie is geen geweld gebruikt, en er zijn geen gewonden gevallen.

Er waren al vermoedens dat het Nederlandse stel in Duitsland zat. Hun vluchtauto werd aan het eind van de ochtend gevonden in Münster, 68 kilometer over de grens bij Enschede.

Later werd de politie in Keulen getipt dat ze daar zouden zijn. De politie ging daarop navraag doen bij hotels in het centrum.

Gijzeling
De blauwe Honda CRV stond aan de rand van het centrum van Münster bij de Aasee. Het tweetal had de auto gestolen van een gezin in Enschede. Het gezin werd korte tijd gegijzeld. De vader werd meegenomen en vrijgelaten in het Duitse Ahaus.

thahell :’)

ik moet echt weer tv kijken lmao
en die 2e lijkt op lorde hahaha

DAT DACHT IK OOK AL

!!!

Haha ik ook :’)
Ze is nog maar 19…

Wat voor dingen hebben ze gedaan om die coole bandietennaam te verdienen

Gewapende overvallen, iemand gegijzeld. Auto’s jatten. Dat soort shit.

Gijzeling, mishandeling, inbraak, iemand op een camping neer geschoten

gelijk onder de guillotine stoppen

We hebben geen doodstraf in Nederland.
Nee, maar ik denk wel dat ze een lange straf krijgen.

gelukkig maar, egoïstische idiots.

ik leef nog in de 17e eeuw
im so sorry bby

Die man is dus in een dorp 5 km verderop opgegroeid, het dorp waar mijn familie woont en waar ik me ook thuis voel, zo raar!

Whatefuck heeft dat wijf met d’r wenkbrauwen gedaan zeg

Dat je op zo’n jonge leeftijd al bekend staat als een levensgevaarlijk crimineel… :’)

HAHAHHA

Lorde’s verloren zus met een paar chromosomen te veel (of te weinig)

huh ik dacht dat bonnie en clyde muzikanten waren

neeeeee bonnie en clyde waren misdadigers die in luv waren soort julia en die andere vent shit
maar dan kwaadaardig en soms liefde ertussen

maar die muzikanten idee heb je denk ik, omdat er veel musicals ervan zijn met muziek
logisch he
nou dit was mijn uitleg over bonnie en clyde
tot gauw!