"Nederland zal boeten" aldus de Talibanleider

Ik zag net op het RTL nieuws dat de taliban ons land heeft bedreigd.
Voor de mensen die het niet hebben gezien en het willen zien:

http://www.rtl.nl/compone…n-pakistan-dreigement.xml

Wat vinden jullie daar nou van? Moeten we het serieus nemen of zullen ze het hier bij houden?

Oh gutteke, daar zullen we het krijgen hoor.

Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Als ze het menen is dit natuurlijk wel een serieuze zaak, maar als ze bluffen… tja.

het hele nieuwe regeerakkoord is toch een faal :grinning:

Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

De Taliban heeft Nederland toch al meerdere keren bedreigd?

Ach dat krijg je met die ideeën van Wilders. Als er iets gebeurd is hou ik hem voor mij persoonlijk verantwoordelijk:)

NOO het einde is in zicht! Allemaal ramen en deuren op slot, ga in de magnetron zitten!!! :darth:

Tja… Ik denk dat als de taliban een aanslag voorbereidt, de VS nog steeds prioritair is.

Ja, dat dacht ik ook… Maar bij dat artikel van RTL staat dat dit de eerste keer is.

net geprobeerd, past niet.

Ik zit in de diepvries! :grinning_face_with_smiling_eyes:

die taliban mensen wonen toch niet in nl ? dus wat boeit hun dat ?
of zeg ik iets doms? vast allebei.

Ze maken het zo alleen nog maar slechter voor zichzelf(de taliban dan he).

Taliban = terroristengroepering

Elke bedreiging die hun aangaat, bv. een extreem rechtse, anti-islamitische politicus die mee een land kan besturen, is voor hen genoeg om van die bedreigingen te uiten. Maar kom. België heeft bijna een anti-boerka verbod en in Brussel staan al onze gebouwen ook nog overeind.

Maar we worden “anti-islam” en daar zijn ze boos om, daarom moeten we boeten. Kan 'ie beter direct een kogel door de kop van wilders laten vliegen, dan is NL ook niet meer anti-islam.

Op welke manier? Denk je dat het hen iets kan schelen dat wij hen niet zo graag mogen?

als ze Wilders vermoorden wordt Nederland alleen nog maar meer anti-islam, dat kan ik je verzekeren…

Als ze hier een aanslag plegen zullen ze alleen nog maar harder aangepakt worden. Ze bereiken hier niks mee…

Aan de ene kant misschien wel, maar ik denk dat er ook heel veel blij mee zijn. In mijn ogen is hij wel de aanstichter van alle haat zaaierij.

HAHAHAHAH !