Nederland, niet mijn land meer.

http://i27.tinypic.com/50gvpd.jpg

[i]Hoe kan ik nog trots zijn op een land dat mijn medemens niet accepteert? Hoe kan ik me prettig voelen in een land waar vooroordelen overheersen en iedereen die anders is wordt nagekeken? Hoe heeft het verdomme zover kunnen komen?

Geert Wilders verkloot Nederland nog meer door een lullig in elkaar gezet filmpje online te zetten. (En daarna zeggen dat de kamer ‘het uit kan zoeken’. Dat zegt maar weer wat voor een politicus het is…) Hij zet zo de veiligheid van duizenden, miljoenen Nederlanders op het spel. Alleen omdat hij zelf geen goede argumenten kan geven tegen zijn belachelijke standpunten.

Ik ben opgevoed met verschillende culturen en geloven om me heen, ik heb altijd de vrijheid gehad om van alle geloven alles te weten te komen. En altijd hebben mijn ouders gezegd dat ik geaccepteerd zou worden voor hoe ik mij gedraag. Niet om welk geloof, welke huidskleur of van welk land ik kom. Nederland was mijn thuis land, het land waar ik thuis kwam als ik op vakantie was geweets. Maar nu wil ik het liefst weg en niks meer met Nederland en zijn volk te maken hebben.

Een recent onderzoek heeft uitgewezen dat 21% van de Nederlanders sirieus overweegt om
TON te stemmen. Blijkt hier niet uit hoe Nederland achteruit gaat? Fitna heeft voor teveel onrust gezorgd. Extreme Moslims zijn afgebeeld waardoor Nedeland bang is geworden. Denken we nog zelf na?

Ik hield al lang niet meer van Nederland. We gaan te snel achteruit. Hoelang gaat het nog duren voordat kinderen worden opgevoed met het idee dat zwarten vies zijn? Hoelang gaat het nog duren voordat Wilders aan de macht is? Hoelang duurt het nog voordat wij een nieuwe Martin Luther King nodig hebben?

“I have a dream”
En die droom is een eerlijk Nederland. Maar we zijn zo ver dat ik geen hoop meer heb. Denk na mensen. Denk verdómme eens na.

“Het land van mooie dromen is bedorven
Kijk goed om je heen want dit zijn de focking gevolgen
Het land van de hoogste percentage moslimhaters
Het land dat is opgebouwd door onze vaders
Het land dat ons ziet als gevaar en terreur”
[/i]

http://nadiagirl.hyves.nl…niet_mijn_land_meer/ecV3/
Omdat ik mijn mening eens wilde geven.

ik ben het met je eens Neudsel :wink:

Goed geschreven. Ik heb gehoord dat Nederland het land met de meeste racisten gemiddeld is van de EU. Ik weet niet of het waar is, maar ik denk het haast wel. Ik heb ook familie in andere landen in Europa en daar gaat iedereen normaal met elkaar om. Ik vind dit écht jammer …

vind ik ook, ook over België (waarikduswoon) en het Vlaams Blok Vlaams Belang.
En ik vind het goed van jou dat je je mening hieover durft geven.

btw, heel offtopic, maar leuke foto op je hyves xD

hier zijn geen betere woorden voor!

helemaal met je eens.

x

Ik ben het helemaal met je eens!

Goed geschreven!
Ben het hélemaal met je eens
xx

Helemaal mee eens.
Nog 4 jaar en dan ben ik hier lekker weg :grinning:

Thank you :]
@ mymelody, dankjewel xD
@ DjowenneRAWR, ik hoef ook nog maar 4 jaar! En dan heerlijk weg, en niet meer terug komen ;]

Respect
Ik ga ook weg

Indonesie <3

Mooi geschreven :slightly_smiling_face:

je haalt de woorden uit mijn mond… je hebt helemaal gelijk

Lol, wilders is een debiel, die komt niet aan de macht >.>
de SP zou eerder regeren dan de PVV dat kan…

X

X

@ Angelax, ik maak gebruik van mijn grondwet, vrijheid van meningsuiting. Ik wordt zo gek van die meisjes die niet eens wéten wie Geert Wilders is. Ga jij eerst maar eens het journaal kijken ;] Ik ben niet zomaar tevreden met alles wat ik krijg nee. Niet als het op zo’n manier moet.