Nederland misschien wereldkampioen voetbal.

Ja, misschien is Nederland toch kampioen van het wk!

Spanje schijnt doping te hebben gebruikt, en worden ze misschien toch gedwiskwalificeerd.

Ze zijn nu druk met de onderzoeken bezig,

Mij lijkt het wel relax als we winnen, alleen nu zijn we een groot feest misgelopen, en nu ga je het niet meer zo uitgebreid vieren.
Jammer van de spanjaarden,
maar ik denk toch dat octopus paul geen gelijk had.

x

ik vind sowieso die scheids, webb ofzo?, de grootste sukkel

Zo wil je volgens mij niet eens meer wereldkampioen worden.

ik hoorde het gisteren ook in de klas! maar het is idd kut om op deze manier het wk te winnen >_>

Nu zullen we nooit weten wie er nou echt t WK gewonnen zou hebben, misschien waren ze zonder doping (als ze al doping hebben gebruikt dan) alsnog wel beter geweest.

Nee, idd. het is wel leuk, maar dan wil ik nog eerder een wedstrijd tegen duitsland, dat is iets eerlijker, want duitsland moest in de halve finale tegen spanje en als we daartegen spelen hebben we kans om te winnen en dat win je ook leuk.

eigenlijk vind ik dat ze dan net zo goed geen winnaar kunnen doen
klinkt heel dom
maar spanje verdient het niet
maar waarom wij wel?
het hele wk was dan anders verlopen en misschien hadden we alsnog verloren
&er is niemand nu nog heel erg blij mee

Dat hadden ze echt eerder moeten ontdekken!

Zo wil je inderdaad géén wereldkampioen worden.

We zijn vice-Weltmeister, geen Weltmeister. Ook al zou er dan doping gebruikt zijn, whatever.

Begin er maar niet over, ik kan er nog steeds kwaad om worden.

Ja maar, wij hoefden pas in de finale tegen de andere, dus wij zijn hier wel verdiend gekomen, alleen ik vind dat we dan eerlijke kansen moeten geven aan de mensen die hebben verloren van spanje.

Maar, ik ben nog streeds trots op onze overwinning van brazilië!

Ja, was echt dikke buitenspel, en die goals van robben die kansen, die hadden moeten zitten! Maar, ik heb er eigenlijk wel een beetje vrede mee gekregen, Spanje was gewoon eenmaal beter.

Ja ik hoorde het gister ookal, wou ook een topic aanmaken maar toen ik ging googelen om wat meer informatie te lezen, was de coach er wel zeker over dat er geen doping was gebruikt,dus dacht ik laatmaar straks is het helemaal niet zo en zegt dat vrouwtje die beweert dat ze doping hebben gebruikt maar wat. Nja er worden nu ook testen gedaan enzo, ik zie het wel.

We zijn sowieso wereldkampioen , want HET WAS BUITENSPEL!!
Naja, vind ik.

Nederland heeft ook niet zo goed gespeeld, vanwege gevaarlijke intrap van Sneijder en wat overtredingen.

Fifa is té corrupt om nog een heel onderzoek te starten, want er waren wel controles tijdens het wk die niks opleverden…
dus 't is te mooi om waar te zijn.
want nu kan duitsland ook bijv zeggen van; ja als wij gewonnen hadden van spanje konden wij ook wel wereldkampioen worden etc etc etc…

Weetje wat een vriendin van mij zei:

Die fifa hè, dat is een grote maffia daar.

Ik heb echt zo hard gelachen hahaha, toen zei ze ja dat is echt hoor daar worden allemaal mensen vermoordt en bedreigd enzo!