NDS spellen via Torrent.

Oke hi :'P

Als eerste Sorry voor weer zo’n topic te openen maar alle andere zijn van maximaal 2008 en daar reageerd niemand op.
Maar dus.
Ik wil graag het spel art acedemy op de ds.
Alleen wie heeft er nog een romsite die nog leeft :'O Ze zijn allemaal eruit, of niet up to date.
Nu dacht ik dus, je kan toch ook spellen via Piratebay downloaden ?
En dan via Utorrent ?
Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet ?

xxx

sorry maar art academy is zo’n nieuw spel dat het nog even duurt voordat je die kunt hebben ik wil hem ook
ff wachten dan maar :S

Haha oke :] Weet iemand misschien nog leuke spellen.
Want ik heb al cooking mama 1,2,3, pokemon, lauras passie, style boutique en mario iemand nog suggesties ?

x

Er is een topic van hooguit een week geleden over hetzelfde spel.
Zij had er al iets van 8 gevonden dus hij is er echt wel.
Probeer piratebay of mininova.

Oh, en hoe dat moet, ik zou trouwens bittorrent nemen, dat vind ik makkelijker in gebruik.

Maargoed, je download het. Dat kan even duren, verschilt nogal.
Dan ga je naar ‘Open containing folder’ en voor je iets aanklikt, unzipt of wat dan ook ga je eerst dat bestandje scannen met je virusscanner. Is hij veilig, dan kun je m unzippen of gewoon kopieren en gebruiken :slightly_smiling_face:

mijn zoekfunctie doet het niet. kan ieamand misschien eventjes voor mij een forum posten waarin de handleiding staat hoe je spelletjes op je chip kan zetten, dat zou heel lief zijn. :slightly_smiling_face:

Sommige nieuwe spellen kun je meteen die dag er na al downloaden (:
ik doe het gewoon met bittorent (zoals hier boven ook al werd uitgelegd)
En dan die torrente downloaden en dan open (opent hij hem meteen in bittorent) En dan kijken waar je hem hebt opgeslagen open met winrar uitpakken en op je kaartje zetten :slightly_smiling_face:!

van welke sites halen jullie die spelletjes dan?