NDS: Professor Layton and the Curious Village

Ik ben wel benieuwd wie dit spel allemaal spelen en wat jullie er van vinden.

Ik persoonlijk ben helemaal weg van de animaties. Het is een goedemix van 2-d en 3-d.
De Britse accenten zijn helemaal geweldig <3
En natuurlijk het feit dat je om de 2 seconde een puzzel om je oren krijgt is ook niet niks.

Ik had het spel al voor dat het hier in Europa uit kwam en ik zit nu te wachten tot deel 2.
Deel 3 komt ook nog en daar blijft het bij, het schijnt dat ze door alle puzzles ter wereld heen zijn xD

Voor de mensen die niet weten wat Professor Layton is: http://professorlaytonds.com/

ik ben hem net aant downloaden

Leuk spelletje. Ik heb laatst es alle puzzels in het spel opgelost =) Kijk wel uit naar deel 2

haai!

aargh. ik kan haast niet stoppen! :astonished: het drama is alleen: ik snap helemaal niets van level 9 XD waarschijnlijk de makkelijkste? die andere had ik allemaal zo af! maar ik snap dit gewoon ietXD kun je helpen?

xx

upje?

ik heb hem ook al best lang, i like it ! :slightly_smiling_face:

alleen sommige raadsels lukken niet omdat ik ze óf niet snap óf te moeilijk denk ofzo :’) maar 't is idd wel héel leuk

hoe doe je dat met de wolven en die kuikes :stuck_out_tongue: ?

@hierboven, er is een walktrough van het spel met alle antwoorden, voor als je er écht niet uit komt :angel: google maar is ‘naam spel’ walktrough

Hij is zo leuk :grinning:

weet niet of je er iets aan hebt maar: je moet zorgen dat alle kuikens aan de andere kant komen te staan… en dan pas de wolven! als je blijft proberen zegmaar… dan lukt het je wel :wink: ik weet nog wel dat ik begon met: een kuiken en een wolf.

upj

ik heb hem al uitgespeelt echt in 3 dagen ofzow
maar was wel super leuk:D!

Ha ik in 2 dagen :sunglasses: echt te leuk man, nu tweede deel bezig maar doe ik veel langer over

waar kan ik dat spel downloaden?

super geweldig,
ik ben er alleen slecht in:D

Ik had deel 1 vorig jaar in 7 uur uitgespeeld.

deel 2 kon ik me niet zo in vinden…Maar mishcien begin ik daar ooit wel eens weer aan ;]

lijkt me geen zak an.

i’m addicted

Ik heb m al een tijdje geleden uitgespeeld. Ik vind het jammer dat er niet wat meer van dat soort spellen zijn. Gelukkig komen er dit jaar waarschijnlijk nog 3 professor Layton spellen uit :slightly_smiling_face:

er komen er nog meer aan, want in Japan zijn ze bezig met het 6e deel maken.
En de film is ook al uit

Film?