Ik vind het zo’n leuk programma. Ik kom uit een gezin van 6 kinderen. Ik ben 15 en de oudste. We zijn : 15,13,12,10,6,1
Allemaal meisjes, behalve mijn broertje van 12
Ik ben er vaak lang niet blij mee. Weinig privacy, druk en vaak geruzie. 's ochtends opschooldagen is een chaos, waar is mijn sjaal? Heb je mn handschoenen gezien mama? Heb je mn brood al klaargemaakt? *naam* mag ik je gymtas ff lenen? Laat mij heel ff op de computer, moet ff roosterwijzigingen checken!
Maar ik weet niet anders… Dus dat ben ik wel gewend. Gelukkig heb ik best veel voordeel omdat ik de oudste ben, ik mag veel meer, en mn zusjes en broertje worden weggehouden van mn kamer als ik aan het leren ben. ( ik moet mn kamer overigens delen met 2 zusjes). Maar er zijn ook rustige momenten, waarop het net lijkt alsof we een klein gezin zijn. Dan is papa werken, ligt mn babyzusje te slapen, zitten andere 2 zusjes te tekenen, zit mn andere zusje te koken met mama, zit ik op de computer, en mn broertje aan het xboxen.
En ook gezllige momenten, als we met zn alle een tv programma kijken. Om de minuut word geroepen HOU JE BEK omdat iemand er doorheen praat, maar toch ist gezellig 
Toch ben ik het regelmatig thuis HELEMAAL zat, dan ben ik chagrijnig en wil ik gewoon rust, maar dan is er toch elke keer iemand om je heen, dat is ZO irritant! En er is elke keer iemand die moet huilen, vooral mijn zusje van 6
en dat is ook ongelooflijk irritant.
Reacties als mensen horen dat we met zn zessen zijn, zijn niet altijd leuk. Iemand zei ooit: 6???/ MEEEEEEN, ZIJN JE OUDERS KONIJNEN OFZO? tja dat is dan toch niet zo leuk om te horen.
Maar soms krijg ik ook leuke reacties haha (:
Gooeeed, al met al. Het leven in een groot gezin is best chaotisch, maar ik kan er toch niks aan veranderen dus ik maak er het beste van (: