navelpiercings.

weet iemand nog een leuke/goede site met goede navelpiercings?
titanium dus?

nee sorry meid! veel succes nog met zoeken.

klik

wat is titanuim?

XD

nou ik had zelf ook al gezocht hoor.
maar aangezien er op sommige sites gewoon geen leuke staan of geen titnium hebben vroeg ik t hier.
als je dan met van die kut reacties komt moet je dat even in elk topic doen. want dan kunnen we vast overal google voor gebruiken;)

dankje!

niemandd?

Sorry hoor maar dat is geen ‘kutreactie’ je kunt best googlen op titanium navelpiercing of watever.
Zo moeilijk is dat niet.

Rustig aan hoor, ik geef je n tip om google te gebruiken want er stond niet dat je dat al had gedaan. :wink:

dat meen je toch niet serieus he?

hmm nouu, ik dacht dus als mensen hier al ervaring hebben met n site waar ze goede titanium navelpiercings hebben is t al handiger!
want by piercinglady hebben ze wel leuke, maar verder vind je er maar heel weinig van titanium… of ze zijn heel standaard dus vandaar…

misschien dat je hier nog wat vind;
http://www.onlinepiercings.nl/

dankjee! :slightly_smiling_face:

dat is een goede. ik ben namelijk zelf ook opzoek naar titanium navelpiercings. omdat ik bang ben dat t met chrirugisch staal of wat dan ook mis gaatxD. dus als ik iets vind zou ik t hier ook wel neer zetten. alleen ik wil dus niet zon standaard piercing:P iets met een klein hangertje

haha dan hebben we dus hetzelfde probleem!

Hahahahahahaha die is leuk!

chinees eten

alloverpiercings.nl
Ik heb hier alleen nog nooit een navelpiercing besteld, wel andere dingen en het beviel me altijd goed :slightly_smiling_face:

haha chinees etenxD… bij. www.piercinglady.nl hebben ze opzich wel leuke ook in titanium

Ebay, bodyartsforms.com, al het bovengenoemde. Zoek en gij zult vinden.