Navelpiercing.

Hey lieve meiden

ik heb nu 6 maanden mijn navelpiercing Yeuh!
maaaar… nu wil ik graag een nieuwe erin doen
en nu beginnen de vragen =P

1. Hoe moet jeje nieuwe piercing ontsmetten ( dus voordat je hem erin zet)
  2. vonden jullie het eng?
  3. verwisselen jullie vaak??

Alvast dankjewel xxx.

[edit, myn piercer heeft gezegt geen sterilon/alcohol]

Het lijkt me wel zo slim om hem schoon te maken. (alcoholl/sterylon)

Ik heb zelf geen piercing.
Maar 't lijkt me logisch dat je gewoon sterylon kan gebruiken om je navel én de nieuwe piercing te ontsmetten.

ik moet mijn piercing ( 3 week nu) altijd schoonmaken met zeezout gemixt met water, miss kun je die piercing daar ook mee schoonmaken?

meestal maak ik em wel even schoon, gewoon voor de zekerheid en het kan dus geen kwaat.
Ik verwissel em bijna nooit, want alleen in de zomer op het strand zie je dat ding zitten en als ik op vakantie ga vergeet ik die meestal mee te nemen haha
en nee vond het niet eng, moest er meer om laggen hihi, ziet er gek uit zon gat

Gat… klinkt freaky =P

maarre met wat maak je het dan schoon, gewoon water? of spul?

De eerste keer is het een heel raar gevoel , als je hem eruit haalt en de nieuwe erin doet xD Maar het doet niet echt zeer ofzo , en gewoon schoonmaken met piercing spray ofcourse…

hoi,

Ik maak een nieuwe piercing altyd eve schoon met wat uni cura ofzo…
In het begin vond ik het wel eng om hem te wissele maar nu nietmeer!

suc6 :grinning:

hee!
ik heb nu 2 jaar een navelpiercing.
toen ik voor het eerst een nieuwe er in ging doen heb ik eerst met alcohol de nieuwe piercing schoongemaakt. Je mag idd geen alcohol gebruiken op de ‘wond’ omdat dat je huid uitdroogt. op de piercing zelf maakt het nu weinig uit.
ik vond het wel eng om te doen, dat omdat ik hem al veel sneller verwisselde. het is ook een paar keer goed fout gegaan! maar 6maanden lijkt me wel genoeg.
ik verwissel zelf niet te vaak want dan krijg je hem er soms niet in, dan kan het vanbinnen op de een of andere manier verkeerd zitten. Dat is echt kut!:stuck_out_tongue:
hopelijk heb je er iets aan