Ik wil graag een navelpiercing. Ik ben 14 jaar& ga naar de 4e.
Vinden jullie dit sletterig? Ik draag niet zo heel veel makeup (alleen mascara), en geen minirokjes of hele korte topjes ofzo. Oh ja, ik heb geen buikje, mijn buik is mooi plat (: Wat vinden jullie?
Als jij dat wil, moet je dat doen. Je moet je niet te druk maken om wat andere van je denken.
vaak heeft een navelpiercing de sticker: sletterig,
ik zou zeggen: trek je hier niets van aan, ik vind het juist heel mooi!
ben eigenlijk niet zo’n piercing-fan, maar een navelpiercing kan heel mooi zijn!
dus net zoals hierboven gezegt: maak je niet druk om wat anderen ervan denken : )
Doe wat je niet later kan.
De navelpiercing heeft wel sletterig inderdaad als naam gekregen, maar als jij je niet sletterig kleed moet dat geen probleem zijn haha.
Maaaaar… Je bent pas 14 jaar… Ik zou ermee wachten tot je wat ouder bent, totdat je wat volwassener bent. Dan kan je deze keuze beter overwegen. Zo zou ik het beredeneren.
klopt, en je groeit nog, dus het is dan sowieso verstandig nog 2 jaartjes te wachten. Heb je het ook al aan je ouders gevraagd? Een navelpiercing duurt ook wel lang voordat het genezen is, je mag een tijd niet zwemmen etc.
Een navelpiercing geeft idd wel een bepaalde uitstraling, maar je ziet hem niet zo vaak dus als jij hem de meeste tijd lekker onder je kleding verborgen houdt lijkt het me geen probleem.
Ik zou er indd nog 1 a 2 jaar mee wachten.
Op zon jonge leeftijd vind ik het nogal dom overkomen als je met een nagelpiercing gaat lopen.
Maar ik vind het in ieder geval niet sletterig ofzo, tenzij je je op een bepaalde manier gedraagt/kleedt erbij.
Navelpiercings zijn niet sletterig. Alleen als sletterige mensen er een hebben, maakt die navelpiercing hun sletterige uiterlijk helemaal af.
Sowieso zien anderen hem toch alleen in als jij in badkleding bent.