navelpiercing

[b]hoi,
ik heb dinsdag een navelpiercing gezet alleen aan de bovenkant bij het balletje is het rood. ik moet het 2 keer per dag schoonmaken met water. weet iemand waarom het zo rood is? en ook als ik het niet beweeg ofzo zit het vast aan me vel…

xxxx[/b]

Je hebt hem pas 3 dagen, dat komt nog allemaal goed! maar zodra er pus en alles uitkomt, dan is ie waarschijnlijk aan het ontsteken. dan zou ik wel terug gaan naar je piercingmannetje/vrouwtje!

maar ik had het nooit zo rood, ja misschien toen ik hem net had maar na 2 uurtjes was dat rode wel weg, en de pijn was ook weg behalve als ik buk ofzo, maar nu doet het zeer als ik zit gewoon…

kijk en dat is dus een reden om hem niet te laten zetten

geen idee wat je hiertegen doet.
gewoon niet aanzitten denk ik

@little_lover Euh, dan zou je ook geen oorbellen moeten laten schieten, want daarbij kan dit ook gebeuren. En dan moet je ook de hele dag met een harnas aanlopen, want als je valt kan je ook een schaafwond krijgen met een nare ontsteking :’)

@DEEEEMI zoutoplossing inderdaad, niet aanzitten. Kleine ontstekingen komen wel vaker voor en roodheid is normaal. Je hebt 'em pas 3 dagen…

oke, dankjewel allemaal (ll) ’

je moet er zoveel mogelijk afblijven. vooral de eerste weken. heb je geen papier met instructies meegekregen?

ik had toen ik mijne had laten zetten een papier gekregen met allemaal tips enzo. er stond ook dat als je hem ging schoonmaken je eerst je handen moest schoonmaken. en na het douchen goed drogen anders gaat het ‘broeien’ ofzo.

succes ermee!

het is gewoon rood omdat het pas gezet is; het is nog een wondje. gewoon goed schoonhouden en ook niet met vieze handen eraan zitten. komt vanzelf goed joh.