Navelpiercing.

Ik wil echt zó graag een navelpiercing, een paar van mn vriendinnen hebben er ook een, maar ik mocht het eerst wel, (maar toen was het zomer)
en toen het wat kouder werd, en toen vroeg ik het weer zei ze nee als 18 bent enzo.
maar ik wil het gewoon écht graag.
weet iemand tips/ wat ik moet doen om haar zover te krijgen dat ze toch echt ja zegt…?
alvast bedankt!

Up!

Wachten tot je 18 bent, dan zegt ze vast wel ja:).

^ haha jamaar ik ben nog maar 14, dus dat wordt 4 jaar wachten en dat is mij dus echt te lang ;p

Misschien vind je het over een jaartje niet eens leuk meer en dan ben je blij dat je daar je geld niet aan uitgegeven hebt!:slight_smile: Koop voor dat geld iets leuks voor jezelf, dan voel je je vast beter:D.

zeggen dat je alles zelf betaald en niet gaat zeuren als er wat mis gaat (onsteken o.i.d.)

woah 14 en een navelpiercing, sorry maar dat vind ik echt zo fout.

Maar om je te helpen: je kan ze vragen waarom ze eerst zeiden dat je mocht en nu opeens niet meer?

Of denk aan de negatieve dingen. Een kennis van mij heeft hem al 3 keer laten zetten. De eerste 2 keer is hij uitgescheurd en nu heeft ze echt een lelijk litteken daar zitten.

& anders de positieven, niemand op straat ziet het, je betaald het zelf, je zeurt niet over als ie gaat ontsteken, …

En je kan 'm alleen maar laten zien als je gaat zwemmen. :zipper_mouth_face:

bedankt (:
ik ga zo wel met me moeder praten :grinning:

Gewoon wachten.

Iemand voordelen?

Je bent pas 14, waarom zo’n haast? Als je 'm echt zooo graag wilt, dan kan je wel wachten.