navelpiercing

Hallo!
ik krijg morgen mn navelpiercing! :grinning:
eindelijk! ik heb er zo’n zin in!
btw echt chil, mn ouders stelden het zelf voor (je heb er een mooie buik voor, zal dat niet leuk staan?! ik: ja! :slightly_smiling_face:)
nu is mijn vraag, weten jullie manieren om de tijd een beetje te vergeten, want ik krijg hem morgen na school, ben om half 3 thuis,ong 3 uur daar dus het duurt nog ff, en ik ga die dag op school anders alleen maar zo zitten van: omg omg omg ik heb er zin in!!
wat nogal irritant is, voor mezelf en voor mn vriendinnen :wink:
bijvoorbeeld de uren of minuten aftellen ofzo of zoiets anders.
heben jullie ook manieren om sneller in slaap te komen?
ik kan namelijk de laatste tijd echt niet slapen! wat ik ook doe!
zelfs schaapjes tellen werkt niet… ^^
X

Paracetamol innemen!

haha ik denk dat je gewoon een wakker gaat liggen dan :stuck_out_tongue: gelukkig krijg je m morgen al, en niet pas over een week oid…
Zetten doet niet zon pijn trouwens dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken ^^ good luck morgen

haha tnx, bang ben k er zoiezo niet voor. kan wel beetje tegen pijn
wie mooi wil zijn moet pijn lijden (A)

je snapt het niet echt :wink: ik ben er niet zenuwachtig voor, ik heb er gewoon onwijs veel zin in xD
ik zal morgen op school niet kunnen wachten tot het zover is.
dat is nou juist mijn probleem, ik moet iets hebben om te doen om de tijd een beetje wat sneller te laten gaan zeg maar, een soort afleiding zodat ik niet elk moment op de klok kijk van, is het al zover?

jippie een navelpiercing :grinning:.

pff ik kreeg mijne ook na school, maar tis niet zo dat ik de tijd langzaam vond gaan ofzo… Zo heeel speciaal vond ik het niet egt. Maar ehmm ga tekenen op je boeken of in je schrift gewoon wat je normaal doet om de tijd te doden, als je er gewoon niet aan denkt gaat de tijd ook zo voorbij.

oke tja, meestal lak ik mn nagels als k me verveel in de les :wink:
misschien zal ik er ook niet veel aan denken omdat k zoveeeeel hw te doen heb… :frowning_face:

chille ouders heb je xd

ik will ook een navelpiercing, en het mag ook van mn ouders, maar eerst wilde ik eerst afvallen, maar nudenk ik:
pech ik wil hem zo snel mogelijk
en dan afvallen
het is sowieso dat als school weer begint ik dan weer afval(gezonder eten, sporten, 10 km fietsen per dag)
maar kan het met mijn buik?

http://i56.tinypic.com/sp972s.jpg

http://i54.tinypic.com/157gn7k.jpg

just take it or wait?

woow jij bent mooi bruin, en je hebt ook een mooie buik hoor dus takee it

haha dankje!

Ik hou niet echt van piercings behalve oorbellen maar dat telt niet XD

maar een vriendin van mij had vorig jaar ook navelpiercing laten zetten en zijn nam pijnstillers in
maar je voelt het als nog want ze gilde het nog steeds uit van de pijn
ik wachte buiten en ik hoorde het nog

en hoe is het gegaan vandaag met wachten?

ik voelde echt maar een klein prikje, en schrok alleen van het bloed?;$