Navelpiercing

Hoi, ik krijg morgen mijn navelpiercing - zenuwachtig-
maar we hadden het er net over toen ik klein was een oorbellen had laten zetten had ik meteen zilveren genomen en toen later kon ik ook geen ander soort aandoen want dan werd het rood en jeukend enzo nu heb ik het inmiddels al niet meer naja bij de meeste toch niet. Mijn vraag nu als ik mijn navelpiercing laat zetten zou ik dan gewoon een nikkel nemen ( of zijn ze niet van nikkel ) of zal ik eerst een zilveren/gouden kopen ?! xoxo

Je moet 1 van titanium nemen, ik ben namelijk ook allergisch voor nikkel, en die heb ik ook genomen toen ik mn navelpiercing liet zetten.
Want bij chirurgisch staal is het meestal niet helemaal nikkelvrij.

Dankje , weetje toevallig op hoeveel zo’n titanium piercing komt?

Meestal mag je zelf een piercing uitkiezen (zonder de kosten erbij).

ik heb gewoon chirurgisch staal, en tis ook zilver. ik vind goud persoonlijk niet zo heel erg mooi.
voorderst mocht in zelf m’n piercing uitzoeken :slightly_smiling_face:

k zou als k jou was je verhaal doen bij de piercer, en die weet er wel raad mee :slightly_smiling_face:

Je bedoeld dat je piercing zilverkleurig is, maar wel van chirurgisch staal, lijkt me?

Even op je vraag: Ik hoop dat je van jezelf wel weet of je alleen zilver of gouden oorbellen kan dragen? Als dat zo is, moet je echt zilver of goud nemen.

Anders kan je gewoon titanium nemen, dat is het beste. Ik heb er ook een laten zetten van titanium, heb er later wel een van chirurgisch staal ingezet, maar daar heb ik geen last van gehad. Terwijl ik in mijn oor absoluut niet tegen oorbellen kan. Maakt niet uit wat, zilver, goud, een of andere crap, mijn oren gaan na 5 minuten al pijn doen. Margoed, dat kan ook komen dat ik de laatste 10 jaar van mijn leven geen oorbellen meer heb ingehad.