Navelpiercing

Heeey Ik hb jullie mening nodig!
Binenkort wil ik een navelpiercing gaan ztten.Maar nu de vraag onder men navel OF Boven men navel ik zelf zou zgge boven men navel omdat ik dat mooier vindt maar als je het wilt shown moet je je truitje wel meer na boven ‘tille’ vergeleken met als je ht onder je navel zt wat denke jullie ?!

ja het is jouw piercing

gwoon, waar ie hoort te zitten

boven vind ik zelf veel mooier

ik wist niet eens dat daar echt verschil in zat XD bij de meeste zit ie altijd boven toch ;]

[i]Ik heb 'm zelf gewoon boven zitten;

dat is veel mooier als je een piercing met een hangertje hebt; anders zit 't maar zo onder je navel te bungelen. :roll_eyes:[/i]

Ik heb er boven & onder een.

ik ga dr eentje boven laten zetten, vind ik wel het mooist :slightly_smiling_face:

Boven heb iik hem en dat vind ik echt veel mooier , onder vind ik maar vreemdd,(mijne is btw uitgescheurd geweest , neit dat jullie daarnaar vragen ofzo:P)

b o v e n :wink:

boven,
een navelpiercing heeft wel 9 maanden herstel nodig, dus goed verzorgen!

ik heb boven

boven, ze maken de piercings zo dat ze boven horen, ik heb boven, dus ik zou zeggen boven

ik heb hem zelf ook boven, ik vind het ook het leukste boven.

boven is toch het meest logisch of niet? xD

mijn lerares engels heeft een navelpiercing. :astonished:

als je die zelf mooier vindt erboven; waarom zou je ze dan in godsnaam onder je navel laten zetten ? :s

Boven boven boven :grinning: Ik wil er ook zo graag een maar mijn ma vertikt het, dat word 2,5 jaartjes wachten dus, vanaf je zestiende mag het zonder toestemming tog?

ik heb er 2 weken geleden ook 1 laten zetten ; boven :grinning:
vind ik veeel mooier dan onder, ook idd als je een hangertje heb
staat dat mooier

topic is al meer dan jaar oud dus wss heeft ze hem al lang xD
zo niet; boven =)