navelpiercing

Binnenkort krijg ik een navelpiercing, maar ik weet niet wat ik er van moet verwachten. Ik vind het namelijk best wel eng om te laten zetten, maar wil het wel heel graag! Ik krijg niet heel snel ontstekingen, want ik heb ook een piercing bovenin mijn oor, en dat is ook niet gaan ontsteken. Verder heb ik drie paar oorbellen, al heel lang, en die zijn ook nog nooit ontstoken. Voor degene die al een navelpiercing hebben, had ik een paar vragen:

• heb je er na het piercen nog veel last van gehad?
  • is het een beetje vergelijkbaar met die piercing bovenin je oor, of doet het meer pijn?
  • welk materiaal moet ik gebruiken voor een navelpiercing?
  • waarmee moet ik het schoonmaken?
  • hoelang moet ie erin blijven zitten?
  • en als laatst, hebben jullie er slechte ervaringen mee gehad?

kusjes! :tipping_hand_man:

Soms maar als je er aan gaat zitten word het erger. en niet te vaak ontsmetten want dan kan het ook gaan irriteren.
  • is het een beetje vergelijkbaar met die piercing bovenin je oor, of doet het meer pijn?
    Ik heb hem al best lang dus ik weet de pijn niet echt meer. maar echt zoveel pijn deed het niet.
    ik heb gewoon zoon staafje van die man bij die shop zelf gekregen;) moet je gewoon ff daar vragen wat het beste is … als je eventueel voor iets allergisch bent.
    met een ontsmettingsmiddel. dat krijg je als het goed is daar mee en anders zou ik er even naar vragen.
    Zolang je wilt;) je kan er ook een andere inzetten als je die ene niet meer mooi vind. maar ik zou hem eerst er ff een paar weken erin laten zitten om te wennen.
    Nee =)
    na het piercen deed ie het heel lang heel goed totdat ik na 5 maanden andere piercing er in deed, toen ging die wel ff ontsteken maar heb ik het gelijk weer dr uit gehaald en met groene zeep gewassen.
    omdat ik een vrij platte buik heb deed het bij mij alleen pijn toen ze die klem op mn navel zette maar het piercen zelf voelde ik nauwelijks
    chirurgisch staal…
    dat leggen ze je als het goed is bij die shop wel uit (als ze dat niet doen dan is het niet echt een goeie shop) ik kreeg een soort antibiotica zalf voor 10 dagen en verder met die Unicura zeep ofso wassen.
    dat zeggen ze ook daar wel.
    nee hoor geen slechte ervaringen verder gehad.
    het enige is dat ik hem nu na 7 jaar eigenlijk niet meer zo boeiend vind en ik vergeet vaak dat ik hem heb, maar bij mij groeit ie nooit meer dicht dus ik maak er maar het beste van met mooie balletjes enzo :stuck_out_tongue:
    nee niet echt…gewoon goed schoonhouden
    alleen die klem voel je even…gewoon ff op je tanden bijten maar dan heb je ook wat :stuck_out_tongue:
    chirurgisch staal…
    anti bacteriele zeep… maar dat leggen ze je uit als t goed is
    dat zeggen ze daar wel.
    ja, want k blijk niet tegen nikkel te kunnen… dus toen k er zo’n goedkope piercing indeed is ie vet gaan ontsteken mja toen weer gewoon een van chirurgisch staal erin gedaan en bijgehouden met schoonmaken en hij is weer helemaal genezen

okeee! dankjulliewel :wink:

kusjes else –

Nee, maar het is wel paar x gaan ontsteken- is het een beetje vergelijkbaar met die piercing bovenin je oor, of doet het meer pijn?
    Dat weet ik niet maar je voelt er echt niks van - welk materiaal moet ik gebruiken voor een navelpiercing?
    Waar je tegen kan misschien kan je het beter vragen aan die tattoo shop
    Met van dat speciaale zeep maar als het goed is krijg je briefje mee wat je moet halen enzo
    Dat weet ik niet meer haha maar dat staat ook op dat briefje- en als laatst, hebben jullie er slechte ervaringen mee gehad?
    Ja want mijne is er uitgegroeid

poddie hou je bek

heb er helemaal geen last van gehad na het piercen
ik heb ook lippiercing die deed heeel veeel pijn maar bij navelpiercing voelde ik het niet eens
je moet volgens mij gewoon chirurgisch staal of hoe je dat ook spelt nemen hahahxD
je krijgt speciaal spul waarmee je het meot schoonmaken
hij moet volgens mij 4-6 weken blijven zitten en mag je er neit mee zwemmen maar ik verwisselde me piercing al zelf na 5 weken en zwom al na 2 weken ermee, gewoon elke keer schoonmaken nadat je uit het water komt maar raad het je niet aan hoor. bij mij is het goed gegaan nergens last van maar het is natuurlijk wel een risico
heb er helemaal geen slechte ervaringen mee gehad ben er echt super blij mee=]

ik heb em nu een tijdje en het viel zo erg mee!
mijn vriendinnen die meegingen om hem te laten zetten,
waren banger dan ikzelf (hihi sorry maud en veerle)
ik heb er haast geen last van gehad xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx