Navelpiercing zelf zetten?

Hey allemaal!

ja ik wil dus zelf een navelpiercing laten zetten
want k mag het niet van mn ouders
ik wil het al superlang en Niks maar dan ook niks helpt met mijn ouders
en w8ten duurt lang, want je moet tog 18 zijn als je het wilt?
dat is dus 4jaar… dus reacties met w8 gwn beetje zinloos :stuck_out_tongue:
En als k hem na een tijdje niet meer wil ofso kan ik hem er tog altijd nog uithalen?
en met een tijdje bedoel ik niet een paar jaar
maar gwn een paar maandjes ofso?
dus spijt ook geen probleem tog…
iemand hier ervaring mee?
en ik wil heel graag de risico’s weten
en hoe je het precies moet doen met die naald enzo…
want ik ben zo bang voor die infectie shit :stuck_out_tongue:

alvast bedankttt.
xxx

oops

ik zou het niet doen …

want? :stuck_out_tongue:

Misschien omdat dat de kans dat het fout gaan en dat het gaat ontsteken groot is

Nou, uhm, do you have brains?

Je hebt een HELE grote kans dat het gaat ontsteken en dat je een misvormde navel krijgt; oftewel wacht gewoon tot je 18 bent, anders succes met je misvormde navel.

En je bent 14, waarom zou je een navelpiercing willen hebben.
Niemand ziet het, als je nou een piercing wou dat iedereen kon zien ofzo okay =/.

Maar een navelpiercing? Behalve als je van plan bent om truitjes te dragen waarbij je je navel kunt zien, da’s gewoon hoerig op jouw leeftijd.

Doe maar niet zelf.
Dat wou ik ook proberen, ,maar ik kreeg er geen naald doorheen, én het was veel pijnlijker dan wanneer iemand die het (bijna) dagelijks doet het zet.
En bovendien moet je de naald of whatever nog steriel maken en alles, dus ja, doe maar niet :wink:

Omygod, ga eens even normaal doen. Niet zo dom zijn aub.
Ten eerste, jij hebt er geen verstand van, je weet niet hoe je hem er in moet doen, waar hij precies moet zitten, hoe diep etc. Ten tweede, je hebt echt een enorme kans op infecties, misvormingen en dergelijke.

Helemaal met Sooooph eens.
Ik heb er zelf ook 1 maar je moet echt voorzichtig zijn hoor. Bij mij moest je btw 16 zijn :wink:
Zou het sowieso niet zelf doen, daar is de kans op infecties te groot voor.

Niet doen;

1. grote kans dat het fout gaat
  2. dan ben je lelijk fur-evah (naja je navelgedeelte dan)
  3. het ziet er ordi uit bij jonge meisjes
  4. je ziet het toch niet zo vaak
  5. wachten kan geen kwaad
  6. je ouders willen het niet voor niks

en als ik zou willen nog meer redenen, do you get the point? Dus ga maar gewoon braaf wachten en dan hoef je al die heisa niet =]

Heet je daarom SomeStupid?

:tipping_hand_man:

Wtf, je bent 14. Doe eens even normaal.

Vooral doen! Ik hoop dat je de meest erge ontsteking krijgt die je maar kunt krijgen. Denk toch eens na…

dan moet je maar even wachten he
of je wil een dikke ontsteking krijgen ofzo???
laat t gewoon door iemand doen die er verstand van heeft
je bent 14 kom op man…wat zijn die paar jaartjes…!
probeer ze dus over te halen en anders deal with it dat t dus niet mag

omg. ik hoop echt uit het diepst van mijn hart dat je em zelf gaat zetten, een GIGANTISCHE ontsteking krijgt die een verschrikkelijk litteken achterlaat en dat je daarmee in de krant komt zodat jij je lesje leert en anderen ook :slightly_smiling_face: domme mensen zoals jij verdienen het gewoon niet een sympathiek antwoord te krijgen. Dus; ALSJEBLIEFT zet de piercing zo snel mogelijk zelf, het liefst met een holle naald die je een week lang in rottend vlees hebt bewaard…

FART is weer bezig =D yeayyyyyyyyyyyyyyyyy! :beer:

Je kunt toch iets in je buik aantasten als je een gigantische onsteking krijgt van een navelpiercing? Nja, succes. :tipping_hand_man: