Navelpiercing vraagje

Heeey,
ik wil binnenkort een navelpiercing zetten maar ik had ergens
gelezen dat als je een beetje een bolle navel hebt dat
het niet kan maar op een andere site stond van wel…
dus wat is het nou ?

geen flauw idee!
dus: up!

Volgens mij kan dat gewoon :S
Mijn zus heeft er ook een en die heeft ook zeg maar zo’n ‘bobbeltje’ in haar navel.

De piercer zegt wel of het wel of niet kan.

Meestal kan het wel, als het bobbeltje een beetje in je navel ligt.
Ik heb er verder geen verstand van enzo, dus ik zou als ik jou was idd ff aan de piercer vragen. :stuck_out_tongue:

Je kan het beter aan de piercer navragen

Het kan wel, ligt er aan hoe ver het eruit zit zeg maar. En anders kan je hem volgens my onder doen!

ligt eraan hoever dat ‘bobbeltje’ uitsteekt, want als je op wikipedia kijkt onder navelpiercing, wordt er vermeld dat de ‘echte’ navelpiercing, ook echt door de navel gaat, en niet alleen door het vel boven de navel (:

anders doe je hem gewoon eronder, kan ook prima ! en ik weet niet hoe oud je bent, maar ik had vroeger ook een uitstekend ‘bobbeltje’ maar dat is naarmate ik ouder werd weggegaan ! (niet dat ik dikker ben geworden ofzo ;p)

Ik krijg er morgen een!:slight_smile:
ben supeer blij!=]
haha.
maar ik heb geen bolletje in mijn navel dus ik zou het niet weten.
…maar volgensmij kan het wel; moet je eventjes bij foto’s ofso kijken en dan kijken wat voor navel hun hebben!?!
of aan de piercer zelf vragen!:open_mouth:

xx

je moet het gewoon aan de piercer vragen, die heeft er het meest verstand van ( en wij kunnen jou navel ook nog is niet zien nu haha ). ik heb zelf ook een hele rare navel met een bobbeltje maar bij mij is het ook gelukt!

das zo onzin elke navel kan makkelijk!!