navelpiercing verwisselen

ik wil mijn navelpiercing verwisselen maar ik krijg het bovenste bolletje niet los! ik heb het al vaker geprobeert maar wat ik ook doe, ik krijg het niet los zonder mezelf pijn te doen. ik heb de onderkant vastgehouden zodat het staafje niet draait en dan aan het bolletje draaien maar ik krijg hem echt niet los!
heeft iemand hier tips voor?

had hetzelfde… uiteindelijk ging ik even creatief nadenken, en pakte toen een antislip-dingetje. hield met mn ene hand mn piercing vast, en antislip-dingetje in de andere. en draaien maar! haha, ging onwijs simpel. moet je natuurlijk wel net zo’n ding in huis hebben.
misch zou je het kunnen proberen door je vingers onder de kraan nat te maken, en dan af te drogen zodat ze een beetje stroef zijn ofzo?

idonno. in iedergeval. succes! xd

(zo, ik lees het even terug, lekker duidelijk ben ik met mn ‘anti-slip dingetje’)
wij hebben die bijv. in de bestek la liggen. zodat je potten makkelijker kan openen. eerst even schoongemaakt, en daarna ging het prima. :stuck_out_tongue:

oke dankje ga het proberen!

wij hadden wel zo’n anti-slip dingetje maar die was net ff te groot en te dik om om dat bolletje te doen dus dat lukte ook niet maar uiteindelijk probeerde ik het met zo’n plastic handschoentje en dat werkte fantastisch! hij draaide zo los!

Naar de piercer gaan en hem raad vragen :slightly_smiling_face: