Navelpiercing verstoord chakra ?

"Chakra’s (Sanskriet: cakram: wiel, cirkel) zijn volgens de yoga-filosofie centra van levensenergie binnen het menselijk wezen, die de “verbindingen” vormen tussen de verschillende energieniveau’s waarop dit wezen zich manifesteert (spiritueel, mentaal, emotioneel en fysiek).

Deze chakra’s zouden tevens de zetels vormen van de nog onuitgedrukte samskara’s, die tezamen het karma van de persoonlijkheid uitmaken. De Chakra’s, aura’s en meridianen (Nadi’s) vormen tezamen het etherische lichaam.

Nee, ik geloof daar echt niet in!

neeh, ben zelf niet zo ‘in’ voor dat soort dingen, maar ik heb ook nog nooit iemand gehoord die zei: ‘auw, de zonnevlecht verstoord m’n chakra!’
duss …'t zal wel meevallen kwa last :stuck_out_tongue:

Hmm nog nooit van gehoord. en iksnap het ook nog niet helemaal maar het komt er dus op neer dat je last van je navelpiercing zoukrijgen door je chakra??
Nja ik geloof er niet erg in;

carneool, geloof ik zo uit mijn hoofd.

wat n bullshit :stuck_out_tongue: ik heb mijn navelpiercing nu al n hele tijd en heb nergens last van gehad hoor!

ik heb er geen last van en ik heb de navelpiercing als meer dan 1 jaar en ik ben pas 14 dusja xd

Kan idd. Dat jij er geen last van hebt betekent niet meteen dat dat dan voor iedereen geldt(ff voor degene die nu zeggen het is niet waar, want ik heb een navelpiercing en nergens last van)
Net als dat je van zo’n piercing bovenin je oor last kan krijgen van allemaal lichamelijke klachten.

en met een lippiercing?

Ja volgensmij kan dat jij, een vriendin van mij vertelde dat pas. Je kan daar ook iets mee testen:

Probeer eerst de topjes van je duim en middelvinger zo hard als je kan op elkaar te drukken. Laat iemand anders proberen deze twee vingers los te krijgen van elkaar. Je zult merken dat dit heel moeilijk gaat.

Hou nou je andere hand op je navelpiercing en doe met je eerste hand weer hetzelfde als hierboven: de topjes van je middelvinger en duim zo hard als je kan op elkaar duwen. Laat nou diezelfde persoon weer proberen je vingers uit elkaar te krijgen. Nu zul je merken dat ze bijna meteen van elkaar af gaan.

Op latere leeftijd krijg je vaak last van ouderdomskwaaltjes, waarom zou je dit dan toeschrijven aan een piercing of tatoeage?

Behalve dat chakras niet bestaan, hayyyyy.

ALS het waar is, dan hoef je er ook geen last te krijgen op korte termijn lijkt me. Als je er niet op let dan zou je het niet herkennen als een last/pijn die vanuit je chakra komt. De last hoeft ook niet groot te zijn, maar gewoon een tijdje een naar gevoel.

hey dat ken ik van avatar xD
Het is toch zo dat chakra’s meer geestelijk zijn dan lichamelijk?

Mensen die denken dat dit fake is, hebben het mis. :fu: Als je zegt dat je nooit last hebt gehad van je chakra, heb je geen paranormale gaven. Ik heb er wel heel veel last van, en dat is best vervelend, omdat ik ook een navelpiercing wil. Als je een piercing neemt, verstoor je de chakra. En je hebt er 7. Meer info over Chakra’s? Klik dan op de link.
X
http://www.eclecticenergi…s/chakras/introductie.php