Navelpiercing verstoord chakra ?

Hee !

'K heb gister gehoord dat een navelpiercing de zonnevlecht chakra kan verstoren en dat je daar last van kunt krijgen…Weten jullie of dat kan ?

Kus

eh?

Ja, dat klopt inderdaad.

wat is in hemelsnaam de zonnevlecht chakra ??

Eh…
Ik heb een navelpiercing al ruim een half jaar en heb nergens last van.

what the hell is zonnevlecht chakra

jha dat kan echt! je kunt er zelfs pijn in andere delen van je lichaam van krijgen!
ik heb het op school liggen, kzat het wel een keertje voor je typen :wink:

Wat is Chakra dan?
is dat zoiets van als je je op bepaalde delen van je voet masseert dat dan byv je hoofdpijn weggaat offe, rugpyn ofzo?

Wikipedia;)

Chakra’s (Sanskriet: cakram: wiel, cirkel) zijn volgens de yoga-filosofie centra van levensenergie binnen het menselijk wezen, die de “verbindingen” vormen tussen de verschillende energieniveau’s waarop dit wezen zich manifesteert (spiritueel, mentaal, emotioneel en fysiek).

ik heb m’n navelpiercing al 'n jaar en heb nog nergens last van gehad !

jah dat klopt… ma elke piercing kan dat verstoren… tatoeages ook… dit kan dus vaak lijden dat je op latere leeftijd last krijg van allerlei dingen

lal

Ik geloof dat ik daarover iets op tv gezien heb, en je navel is idd een chakrapunt dus het zal wel dan?

Nooit van gehoord, maar dat is dan kut voor de mensen die dat hebben. Als het zo ernstig is kunnen ze hem dr beter uithalen, zo leuk is t toch niet…

inderdaaaaddddddddddddddddd.

omg…

Oké nooit van gehoord, maar wil het wel geloven hoor. Maar ik heb nu een maand een navelpiercing en ik hou hem gewoon lekker in :stuck_out_tongue:

er is een bepaalde oranje steen die je chakra juist stimuleerd als je hem indoet als navelpiercing… weet niet precies welke…

volges mij valt dat wel mee. ik bedoel, bij sommige raakt 't ontstoken, en dat pijn, maar tis niet levensbedreigend hoor :stuck_out_tongue:

ehm…wie gelooft in deze onzin?xD