navelpiercing ontstoken..

Hoi meiden,
Ik ben ten einde raad, me navelpiercing is al een tijdje ontstoken en ik weet niet meer wat ik er aan moet doen. Hebben jullie misschien tips? Het doet geen pijn…
x

http://img854.imageshack.us/img854/2318/dsc089721.jpg

[URL=~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~~[/URL]

oeps sorry voor de grote foto.

http://forum.girlscene.nl…ings/list_messages/197020

Mijn zus had het ook (zag er alleen erger uit). Na tijdje haalde ze de piercing er gewoon uit en toen het genezen was had ze em er opnieuw laten zetten. Maar toen ging die weer ontsteken en moest ze em er weer uit halen :’)

Ok, geen idee wat je kunt doen haha.

gaat meer over het piercen zelf, ik wil gewoon persoonlijk advies over me navelpiercing die ontstoken is

Zeezout er tegenaan houden. Moest je dat ook niet gebruiken toen je hem kreeg? Ik kreeg een bakje zeezout mee, moest dat in gekookt water doen, af laten koelen en dan kan je 't in een glas ofzo doen en tegen je buik aanhouden en dan het water op je piercing houden.

Bij die link van kaBOOM staat er ook een stukje over zeezout.

Le quote:

Een andere aanrader is dus het schoonmaken door middel van een zeezoutoplossing. Zeezout (zonder jodium) kan je gewoon in de supermarkt halen. Hier uitleg over de zeezoutoplossing: http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=38
Schoonmaken met kamille thee staat daar ook bij. Teveel schoonmaken is ook niet goed…

Sorry, hier weet ik niet veel over, maar ik moest zeggen dat ik het een mooie piercing vind :grinning:

Ik heb idd zeezout meegekregen! dat ben ik al aan t gebruiken maar het lijkt niet beter te gaan…

dankjewel!

Ik denk gewoon met rust laten.
Ik heb ook nog maar kort een navelpiercing en heb er niks voor meegekregen. Ik vond het nog raar, omdat iedereen altijd zeezout of zoiets meekreeg, maar die man zei toen tegen mij dat ik dat juist niet moest doen (ik moest het goed schoonhouden met parfum vrije zeep) ik heb nergens last van gekregen…

Had ik ook… ik had wildvlees
de piercer heeft hem er uitgehaald en nu is die aan het helen (:

In dat topic gaan ze je het best kunnen helpen, al die mensen hebben daar een piercing en weten dus wat te doen :wink:

Mijn navelpiercing is ook al 2 keer ontstoken geweest. Eerst had ik er niets mee gedaan, en de piercing eruit gehaald. De ontsteking ging weg maar toen ik er weer een (andere) in deed, kwam het weer terug. Toen ben ik naar de huisarts gegaan en kreeg ik een creme mee, fucidin, daarmee ging het binnen een week weg. Het is daarna ook niet meer terug gekomen. succes xxx

er mooi inlaten zitten zn ding ontsteekt altijd, komt wel goed ;’) als je je navelpiercing er uit haalt krijg je toch spijt van

er mooi inlaten zitten zn ding ontsteekt altijd, komt wel goed ;’) als je je navelpiercing er uit haalt krijg je toch spijt van

Unicura zeep gebruiken.

Die vrouw van de pierc shop zij dat als die ooit ontstoken was, dat ik dan terug moest komen naar de winkel en dat ze dan gingen kijken wat voor een soort ontsteking et was, en dat ie der dan sws wel uitmoest en ik em dicht moest laten groeien.
Nou mooi niet. en ze zij ook dat ik hem er nooit zelf uit mocht halen ! (heb k wel gedaan mrjaa…)

dus had ik gewoon een zeezout mengels (zeezout koken in een pan met water en dan in een afsluitbaar potje doen , laten afkoelen en dan is die best wel lang houdbaar)
ik moest het elke dag met zeezout schoonmaken , maar op een geven moment had ik daar geen zin meer in.
dus toen was die ontstoken .
het deed best wel zeer, dus 'savonds voor het slapen gaan had ik mn piercing eruit gehaald en een bekertje met zeezout mengels gepakt en op mn navel gelegd, en laten weken (10 minuten ofso)
toen had ik mn navelpiercing schoongemaakt met 70 procent alchohol en der weer ingedaan volgende dag werd ik wakker en was de onsteking helemaal weg :slightly_smiling_face: .

Aii, vervelend,

Dit valt trouwens toch onder Beauty, Health & hair?

Mijn navel was ook ontstoken nadat ik m’n navelpiercing had laten zetten. 't Was overigens pas na een paar weken gaan ontsteken. Ik heb het maar gewoon zo gelaten, en verder heel goed schoongemaakt, want ik had geen zin om hem dicht te laten groeien of zo. Hij is nu heel mooi genezen, maar ‘t heeft wel lang geduurd. Ik denk niet dat je hier veel aan hebt overigens :’).