Navelpiercing. (Koudspray?)

Ik ben 13 en wil heeél erg graag een navelpiercing, het liefst mét verdoving (Koudspray) zodat ik er niks van voel, want ik heb nogal snel pijn met prikken enz. Maar heeft er iemand iets met een koude spray te maken gehad, zo ja welke shop?:blush:

P.s als je er zelf een hebt, vertel even hoe dat ging:$

ik heb een navelpiercing was ook heel bang dat het zeer ging doen…

maar je gaat liggen en dan gaat hij het ontsmetten en zet hij een klem erop en dan voel je heel even wat en dan zit ii al:O
het gaat heel snel en je voelt heel even maar wat!

over die koudspray heb ik nog nooit gehoord:O
weet ook niet of dat wel kan?
omdat ze het ook gaan ontsmetten dan gaat die spray misschien eraf?
ik weet het niet!

Succes iig

Koudspray is verboden volgensmij?
Als het goed is is iedere vorm van verdoven verboden.

Bovendien ben je pas 13, wacht nog even. Als je gaat groeien is dat slecht voor je piercing, bovendien krijg ik meteen het beeld van een sletje in mn hoofd als ik aan een meisje van 13 met een navelpiercing denk o_O

ik heb ook een navelpiercing (zonder die spray) maar dat doet echt geen pijn hoor! voor dat je het weet zit ie erin. je hoeft het echt neit te lten verdoven, en dat mg volgens mij ook niet!!

Maar ik mag hem ook pas als ik 14/15 ben hoor;)

Als je een piercing wil dan moet je de pijn maar gewoon accepteren. Nouja ‘pijn’, je voelt het wel en het brand een beetje bij het schoonmaken maar pijn is echt iets heel anders!

En trouwens mag je geen verdoving gebruik bij het piercen, geen verdovingsprik, geen koudspray en ook geen aspirine of paracetamol.

Ook al doet een navelpiercing volgens mij inderdaad ook echt niet veel pijn (dat kan natuurlijk anders zijn bij jou, iedereen heeft een andere pijngrens), ik vind dat je het ervoor over moet hebben. Als je het echt wilt, maak je je niet druk of het even zeer doet. Als dat het doet, is het echt 1 seconde.

Ik heb ook een navelpiercing, en die is gezet met koudspray.
Nou het woord zegt het al; dat is écht koud. Het voelt alsof je met je buik in de diepvries staat xD Maar het hielp wel, want ik heb serieus niks gevoeld.

Mijn navelpiercing is ook gezet zonder verdoving oid en ik heb d’r niks van gevoeld, terwijl ik behoorlijk kleinzerig ben!

Ik vind als je een piercing neemt, moet je ook die-hard zijn en 'm zonder verdoving nemen. Come on, dat is hoogstens 3 seconde pijn.