Navelpiercing help!

Sinds 26/12/13 heb ik mijn navelpiercing 1 jaar, nog nooit geen problemen mee gehad tot nu. S’nachts doe ik hem uit en vanochtend wil ik hem er terug insteken maar het deed heel de tijd pijn ik heb hem dan uit gehaald en dan heb ik gezien dat aan het onderste gaatje een soort bolletje zit en als ik daar op duw doet het pijn kan er iemand alstublieft helpen? Want ik weet echt niet wat het is…

Waarom doe je 'm 's nachts uit?

Misschien is het ontstoken? Waarom haal je je navelpiercing er 's nachts uit als ik vragen mag? Ik zou 'm gewoon lekker laten ‘zitten’. :slightly_smiling_face: Oh en verder heb ik geen idee, en je kunt je vraag ook hier stellen:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/piercings-197020.0.html

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-navelpiercing-topic-120626.0.html

Omdat ik ben bang dat dat velletje ga scheuren

Waarom neem je dan een piercing, als je 'm toch elke nacht eruit haalt en bang bent dat dat velletje gaat scheuren? :")

Zal ik je dan maar geruststellen;

Ik heb mijn navelpiercing op mijn 12e laten zetten, ben nu bijna 19, dus heb 'm al bijna 7 jaar. Ik laat mijn piercing ALTIJD zitten en hij is nog nooit uitgescheurd. Als je gewoon oplet met shirtjes met bvb kant etc, dat het niet blijft hangen, dan is er niks aan de hand. Als je gewoon slaapt, zal dat velletje echt niet uitscheuren.

'm laten zitten lijkt mij veel beter dan hem er elke nacht uithalen.

Ok dank u ik heb hem er nu terug ingestopt

Mooi haha, en ik zou 'm ook niet meer eruit halen, gewoon lekker laten zitten.

ik heb de mijne 8 jaar alweer, en ik heb m er ook nog nooit uitgehaald! (alleen als ik een ander sier hangertje wilde) Maar jij mag m er nog helemaal niet uit halen! Je huid moet nog helen aan de binnenkant. Er gebeurd helemaal niks meer daar moet je niet bang voor zijn. Juist wat je nu doet zorgt voor ontstekingen en dat er vuil bij kan komen. Dat doet veel meer pijn en ben je verder van huis. Inhouden dus! :wink:

Ik denk dat er een vochtbultje zit of wildvlees het beste kun je even naar de dokter gaan denk ik. En voor de rest gewoon die piercing s’nachts ook in laten.

Okee whuuut 's nachts er uit halen omdat je denkt dat hij scheurt? Door wat zou hij er uit moeten scheuren, het monster onder je bed ofzo die hem er uit trekt? Je huid kan echt wel wat hebben en dat trek je er niet zomaar uit. Hoe vaak ik wel niet ben blijven hangen aan dingen in de 6 jaar dat ik mijne nu heb. Juist doordat je er mee gaat zitten kutten elke dag heb je meer kans dat hij gaat irriteren en uitgroeien en alles. Piercing er gewoon in laten en zeezouten. Hoe dat moet staat in de beginpost van het piercing topic.