Navelpiercing, doet het pijn?

Ik mag er eentje… na lang zeuren, maar mijn vraag is doet het zeer en welke pijn voel je? Doet het echt zo’n pijn dat je gaat gillen of gewoon even van ‘autch’

Ja het doet pijn, ze steken dan ook een naald door je buik he! Maar de pijn vervaagt snel. (:

Ja het doet pijn en je gaat gillen janken kromliggen flauwvallen alles!!! PAS MAAR OP!!

En vergeet vooral niet het deel waarbij je begint te schuimbekken!!

Dat was ik helemaal vergeten! Dat gebeurt als je weer ‘wakker’ word na het flauwvallen.

Haha niet spotten met flauwvallen ! ik viel echt flauw omdat ik zo zenuwachtig was…

OT: het is gewoon even de steek die je wel voelt maar dat voel je echt maar heel even…

Ik viel zelf ook flauw bij een piercing, dus dan mag het :"D
hihihihihi

Als je ooit weer wakker wordt…

Mm, ik ben sirieus maar hier word ik ook niet bepaald wijzer van. :stuck_out_tongue:

Haha, ik was 13 toen ik mijne liet zetten, inmiddels 4 jaar geleden dus, het is eventjes 3 seconden echt flinke pijn en daarna is het gelijk over en heb je er geen last meer van! Ik iig niet :slightly_smiling_face:

Haha sorry, ja het doet even pijn. Ik had ook superveel zenuwen, maar de piercing was binnen 5 seconden gezet dus het viel wel mee (:

Ik heb mijne laten zetten op mijn 14e. Ik voelde bijna niks. Nog minder dan bij mijn oorpiercing. Mijn vriendinnen waren het aan het filmen en ik was gewoon aan het lachen, ik had het niet eens door.

Ik heb mijne gezet op mijn 13e, het doet gewoon even pijn. Het is geen pijn waarbij je het uitgilt, ik heb volgensmij wel auw gezegd toen maar dat was het dan ook wel. Het is even doorbijten en hij zit er na paar sec. al in :wink: Daarna ook geen last van gehad ofzo.

Je voelt het hoogstens 5 seconden, maar door de blijheid vergeet je het al snel :wink:

Algemeen piercingtopic.