Navelpiercing, doen?

Ik mag van mijn moeder een navelpiercing!
Ze stelde het zelf voor!
Ze is dr oppeens helemaal fan van sinds mn nicht er een heeft.
Maarre, daar gaat het niet om.
Zal ik het doen?
Ik heb best een platte buik etc.
Zitten er nadelen aan?

Ehh nadelen dat je de 1e (als ik het goed heb) 6 weken niet mag zwemmen.
Ik zou het dus NU doen en niet over een half jaar want dan is het lekker zomer :grinning:
Verdere nadelen… euhm het ZOU kunnen ontsteken. Ik heb zelf mijne al iets van… 4 jaar ofzo? Nog nooit problemen mee gehad :grinning:
Ik zou het gewoon doen :wink:

Een navelpiercing kan gaan ontsteken, zelfs als je hem al een paar jaar hebt.

Ik zou het wel gewoon doen!
ik heb er zelf 1 en ik heb opzich ook wel een platte buik
en ik heb nog nooit een ontsteking gehad eigenlijk…

naja ik zou doen wat jij het liefste wilt maar het is wel vet
en het duurt 2 seconde en dan is de pijn al weg…
de piercer zegt wel hoe je moet ademhalen en dan gaat het er zo in :wink:

JAA
ik heb er zelf een sinds oktober 2007
ik vind het heel leuk doet wel best pijn en je moet ook 6 maanden wachten tot je hem kan omwisselen voor andere leukere maar dan ben je er ook echt blij mee … Wassen moet je ook 2x per dag tegen infecties maar na 6 maanden hoeft ook dat niet meer :grinning: en ik zou het snel doen want dan kun je in de zomer al verwisselen met andere leuke piercings :slightly_smiling_face:
ik kon ze vorig jaar mei verwisselen en kocht dan ook meteen een paar leuke met kleurtjes een steentjes enzo ik ben er tenminste blij mee en me vriend ook :slightly_smiling_face: dus ja ik zou het doen
behalve als je het niet mooi vind natuurlijk :stuck_out_tongue:

ik heb het niet gedaan toen ik het heel graag wou, en ik heb er totaal geen spijt van! misschien dat ik het alsnog laat doen maar op dit moment niet

ik heb er zelf ook 1 en heb er nooit last van gehad en ben er heel tevreden mee
helaas zie je die alleen als je in je bikini ofzo loopt, tenzij je korte truitjes gaat dragen maar dat is ook weer ordi :stuck_out_tongue: nee super leuk moet je echt doen!
ik was erg bang dat het pijn deed maar dat doet het dus amper! paar minuten en je bent eroverheen

Ik heb er sinds 3 jaar een , maar vergeet altijd dat ik hem heb . Bij gym met omkleden krijg ik er altijd complimenties voor (wat altijd wel leuk is) en in de zomer is het ook leuk als hij matcht met je bikini xD Maar je moet wel een platte buik hebben.