navelpiercing bloed! helupp!

heeee,

ik heb een navelpiercing sinds dit jaar juni en hij gaat nu ineens bloeden?
ik heb net getraind en zag het!

helupp.

:drama:

dat komt gewoon doordat ie bij het trainen waarschijnlijk erlangs geschuurt is ofzo. houd vanzelf op. gewoon even schoonmaken en ontsmetten en klaaar.

mijn oren die fikken af en bloeden ook half want ik heb 2e gaatje doorgeprikt :'D

ik zou het op een watje alcohol op doen en dan je navelpiercing desinfecteren en dan er een pleister en even met rust laten.
ik denk dat dat het beste is wat je voor nu moet doen.
als het erger word naar die piercing gozer vragen wat het is en als het veel erger word wieweet zelfs naar de dokter.
succes.

Rustig aan maar … Ik weet nog wel toen mijn piercing voor 't eerst bloedde, wauw ik wou echt flauwvallen. Het is niet echt zo’n bigg deal …
Ga hem gewoon even goed desinfecteren en laat hem maar even met rust … Vooral niet verwisselen met piercing! Echt niet doen. Dan komt 't weer helemaal goed hoor! xx

Aah ik kreeg de kriebels hiervan, heb er nooit last van gehad, en heb hem al 4 jaar :O.

Precies, wat je niet moet doen dus.
Géén alcohol of pleisters.
pff, reageer alleen als je er iets van weet.
hiervan kan hij super erg van gaan ontsteken

niet aanzitten,
spoelen met water.
en niet van piercing wisselen.
als het blijft bloeden even naar de piercingshop gaan
is vast niks ergs heb het ook welleens gehad.

no worries zo erg is dat echt niet
je moet gewoon goed schoonmaken en dat alcohol werkt niet altijd goed hoor
je kan beter gewoon elke dag goed met ht douched schoonmaken en beetje bewegen dat hij niet vast blijft en daarna niet meer aanzitte !! dan gaat vanzelf goed