Navel Piercing

Heeii ik wil heel graag een navel piercing maar ik mag eht niet.
Weet iemand hoe oud je moet zijn om zonder toestemming hem te laten zetten?
want heb al rond gekeken maar kon het niet vinden,

kusksuss

16
En als je dat niet kon vinden heb je niet goed gezocht.

moet je m dan wel al laten zetten? (alsjehettopicalnietkanvinden,deleeftijdnietweetengeeneensopdesitevantattoobobhebtgekeken?)

Hier in Eindhoven is het 14 volgens mij, dat verschilt per piercingshop.

16 jaar dat is de regel :ok_woman:

XxX…!!! :couplekiss_man_woman:

16 ja inderdaad xD ik mag hem ook niet x] maar ik ben ook zoooo bang voor de pijn.

ik kreeg hem van men ouders voor men 16de

ik word in mei 16 dus ik laat hem denk pas naar de zomervakantie zetten want je mag er een tijdje niet mee zwemmen zeggen ze

[b]als je onder de 16 bent moet je een ouders persoon menemen hoef je moeder nieteens te zijn dat zien ze toch niet \xd ik was bdw 14 toen kik hem kreeg

LittleGirll
[/b]

moet die oudere persoon boven de 16 of 18 zijn?:face_with_raised_eyebrow:

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Boven de 16 volgens mij…

Ik was 13 toen ik die van mij kreeg , mocht het gewoon van me moeder xD

owke mischien ga ik vanmiddag wel ff kijken in de stad waar ik het kan laten zetten en dan kan ik me nicht of zo wel meenemen :stuck_out_tongue: die wil vast wel toestemming geven:P
en anders de ik het na de zomervakantie dan ben ik toch 16
Hoe lang mag je dan niet zwemmen?

boven de 18…

ow oke me nicht is toch al 22 dus dat kan wel ik ga vanmiddag naar de stad en dan ga ik kijken waar ik hem kan laten zetten en hoe duur eht is.
maar ik ga hem nog niet vandaag laten zetten

Goedzo, piercings zetten zonder toestemming van je ouders! Lekker rebels!

Je beseft je toch wel dat je ouders nee zeiden voor een reden, en dat als je het nu toch doet, je hun vertrouwen schendt. Als je hem echt zo graag wilt, wil je hem ook nog wel als je 16 bent.

Helemaal mee eens…

zo erg vinden ze het toch niet ik heb ze het al vertelt en me moeder zegt dan moet je het maar zelf weten. Ik ben over 70 dagen jarig of zo dan word ik 16.

Waarom willen ze dan niet meegaan?

ja dat weet ik ook niet
snap ik ook niet echt maar ja