navel piercing, na 2 maanden zwemmen???

heeei!
ik heb nou 2 maanden geleden een navelpiercing laten zetten, maar ik mag eigelijk een hele tijd niet zwemmen maar ik weet niet echt hoe lang dat nou is??! en nouja ik heb morgen sport dag met school en dan gaan we zwemmen dus ik zou wel even willen weten of dat wel kan , of dat hij dan gaat ontsteken???

xoxo. me’

Ik denk dat dat wel kan hoor. Behalve als het nu helemaal rood ofzo is?
Doe er voor de zekerheid een pleister overheen!

de piercer heeft wel gezecht dat ik er niets op mag plakken… gvd! ik wil wel maar wil ook niet dat hij gaat ontsteken. haha.

Als hy gewoon net als een oorbel is genezen en alles kan het gewoon, als het nog rood is en het blyft plakken dan kan je beter gaan pootje baden.

ik heb net weer even gedoucht en hij is wel snel droog, maar hij is nog beetje rood… KLEIN beetje, dnek je dat het dan wel kan??? het randje is rood’

x

Ik dacht dat je 6 maanden niet mocht zwemmen? :anguished:?

Hmm ik denk dat het verstandiger is niet te gaan zwemmen want als het ontsteekt heb je een probleem. Ik heb een keer een ontstoken navelpiercing gehad en dat is echt… uhm… klote.

En als je het toch doet moet je daarna maar heel goed gaan schoonmaken met sterilon en water en weet ik veel wat nog meer helpt.

tegen mij werd gezegd dat ik 6 weken niet mocht zwemmen, of in bad, of in de sauna en dat ik na 3 maanden pas een andere navelpiercing er in mocht doen… dus volgens mij mag je gewoon zwemmen

je kan wel gaan zwemmen hoor…
als je je navel daarna maar goed schoonmaakt. :wink:

bel de piercingshop op & vraag het

dat is natuurlijk ook een goeie

tegen mij was ook gezegt dat ik 6 weken niet mocht zwemmen,
maar ik ken ook een paar meisjes die na de 2e week al gingen zwemmen & er was niks gebeurt duss…
ik denk alsje het goed schoonmaakt erna het geen kwaad kan
ojaaaa, ik zou der idd niks overheen plakken
google anders ff :pensive: